سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز کرمانی در اعتکاف

رضایی با اشاره به حضور بیش از ۱۵ هزار دانش آموز کرمانی در مراسم اعتکاف امسال گفت: از این تعداد، ۸ هزار نفر دختر و ۷ هزار نفر پسر هستند.

رضا رضایی در جمع دانش آموزان دختر معتکف مسجد امام خمینی (ره) شهر کرمان  گفت: امسال در هر مسجدی حضور  پیدا کردم، حضور جوانان پر نشاط و مذهبی را مشاهده کردم که حضور آنان نسبت به پارسال هم به لحاظ حضور و هم کیفی برنامه‌ها بیشتر بود.

وی بیان کرد: تلاوت قرآن جمعی و فردی، حلقه‌های معرفت و پرسش و پاسخ، سخنرانی، بیان احکام و معارف، تصحیح قرائت نماز، ادعیه و مناجات خوانی از جمله برنامه‌های اعتکاف در مساجد استان است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان  بیان داشت: پیروی هماهنگی به عمل آمده با مدارس و ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق، هیچ‌یک از دانش آموزان حاضر در اعتکاف غیبت نمی‌خورند و نبود آنان در مدرسه در روز شنبه موجه محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: شاهد استقبال گسترده دانش آموزان کرمانی از مراسم اعتکاف در استان کرمان هستیم که این نشان از توجه ویژه نسل جدید به مراسم‌های مذهبی دارد.

 رضایی بیان کرد: دانش آموزان در ۹۲ مسجد در سراسر استان کرمان معتکف شده‌اند و در ویژه برنامه‌های مربوطه شرکت کرده‌اند.

وی با اشاره به حضور بیش از ۱۵ هزار دانش آموز استان در مراسم اعتکاف امسال گفت: از این تعداد، ۸ هزار نفر دختر و ۷ هزار نفر پسر هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.