سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور مردم در انتخابات امنیت ساز و عزت آفرین است

فرماندار نیمروز گفت: رضایتمندی مردم از عملکرد دستگاه‌های اجرایی یکی از عوامل مهم برای افزایش مشارکت در انتخابات است و حضور مردم در انتخابات امنیت ساز و عزت آفرین خواهد بود.

  غلامحسین امینی راد در شورای اداری نیمروز با گرامیداشت میلاد حضرت علی (ع) و تبریک روز پدر و اعلام آمادگی لازم برای اجرای باشکوه انتخابات در این شهرستان، اظهار کرد: تعامل بسیار خوبی بین حوزه اجرا و نظارت در شهرستان وجود دارد و مدیران دستگاه‌های اجرایی و نهادهای نظارتی، انتظامی و قضایی با همه ظرفیت آمادگی لازم برای برگزاری باشکوه انتخابات را دارند.

وی خاطر نشان کرد: وظیفه ما صیانت از آراء و ایجاد اعتماد برای حضور حداکثری مردم در انتخابات است و داوطلبان باید توجه کنند ایجاد امید به آینده در مردم یک تکلیف ملی، دینی و انقلابی است و همه مسوول هستیم تا خدمات نظام را برای مردم تبیین کنیم.

فرماندار نیمروز تصریح کرد: تلاش بر مشارکت حداکثری، امیدآفرینی، تعامل و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی در آستانه انتخابات مورد تاکید است.

وی عنوان کرد: توجه و گره گشایی از کار مردم فضیلت بسیاری دارد که قابل بیان نیست و امروز خداوند متعال این فرصت را به ما داده و باید از آن برای خدمت به مردم استفاده کنیم و مدیران و کارکنان دولت در هر سطح و جایگاهی وظیفه‌ای جز خدمت به مردم ندارند و مسوولان باید بر این مهم نظارت کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.