سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم بارش‌های پراکنده برای نیمه شرقی استان

آبیز در شبانه روز گذشته با ثبت ۱۰ میلیمتر باران، رکورددار بارش‌های استان شد، بارش‌های پراکنده هم در برخی نقاط تا روز یکشنبه هفته آینده ادامه دارد.

کارشناس هواشناسی گفت: میزان بارش‌های استان در شبانه روز گذشته آبیز ۱۰ میلیمتر، کره ۷ میلیمتر، قاین ۶ میلیمتر، دیهوک ۴ میلیمتر، حاجی آباد زیرکوه ۳ میلیمتر، محمد آباد پسکوه و چیروک و زهان ۲ میلیمتر، فتح آباد خضری و خلف یک میلیمتر و بیرجند، خضری، سرایان، علی آباد زارعین، بشرویه، ارسک، طبس، ماژان و مختاران بارش‌های کمتر از یک میلیمتر را ثبت کردند. 

زارعی از بارش پراکنده باران در عصر امروز برای نیمه شرقی استان خبرداد و افزود: براساس الگوی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، از فردا تا یکشنبه هفته آینده با تقویت ناپایداری‌های جوی، وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و رگبار و رعد و برق بویژه برای نواحی شمال و شمال غرب استان (قاین و سریان به طور محدود احتمال وقوع رواناب) به شرط تثبیت نقشه‌ها قابل پیش بینی است.

وی گفت: از روز یکشنبه همچنین دما بطور محسوسی کاهش می‌یابد و هوا سردتر می‌شود.

در شبانه روز گذشته بشرویه با حداقل دمای ۳ درجه سانتیگراد بالای صفر و دهسلم نهبندان با حداکثر ۲۴ درجه ساننتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان بودند.

تغییرات دمایی مرکز استان نیز در این مدت بین ۲۰ و ۶ درجه سانتیگراد بالای صفر ثبت شد.

برچسب ها: باران ، بارش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.