سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفیر ايران در مادرید:

طراحی پاویون ایران در «فیتور» حرفه‌ای است

رضا زبیب گفت: پیش بینی‌های صورت گرفته و برنامه ریزی دقیق در کنار طراحی بسیار حرفه‌ای و زیبایی پاویون ایران، به جذب مخاطبان بیشتر کمک کرده است.

رضا زبیب سفیر ایران در اسپانیا با حضور در پاویون ایران در چهل و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری FITUR اسپانیا، گفت: فیتور امسال فعالتر و پرشورتر از دو سال گذشته که پس از پاندمی کرونا مجددا فعالیت خود را آغاز کرده بود، در حال برگزاری است.
 
او افزود: در دروه حاضر این رویداد مهم بین المللی، شرکت ها، توراپراتورها، نمایندگان اصناف و فعالان گردشگری ایرانی با تعداد بیشتری و برنامه‌ها و بسته‌های سفر ویژه تری نسبت به سال‌های گذشته شرکت کرده اند که در پایان به سرافرازی ایران و معرفی هرچه بیشتر و بهتر ظرفیت‌ها و توانمنی‌های بیشتری از کشور عزیزمان خواهد انجامید.
 
رضا زبیب در ادامه با اشاره به برنامه ریزی‌های ایران در این دوره از نمایشگاه FITUR خاطر نشان کرد: یقیناً، پیش بینی‌های صورت گرفته و برنامه ریزی دقیق در کنار قرار گیری در یکی از بهترین سالن‌های محل دائمی نمایشگاه‌های FIERA DE MADRID و همچنین طراحی بسیار حرفه‌ای و زیبایی که به همت کانون جهانگردی و اتومبیلرانی انجام شده است، به پربارتر شدن حضور ایران در نمایشگاه فیتور ۲۰۲۴ کمک کرده است.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.