سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش‌بینی ۱۳۸۳ صندوق اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در استان اردبیل

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل از پیش‌بینی ۱۳۸۳ صندوق برای شعبه‌های ثابت و سیار اخذ رأی استان اردبیل در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری خبر داد.

رضا قاسمیان در جریان سفر به شهرستان پارس‌آباد گفت: در راستای تسهیل و حضور گسترده مردم، تعداد ۱۳۸۳ صندوق برای شعبه‌های ثابت و سیار اخذ رأی استان اردبیل در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در نظر گرفته شده است.

او با اشاره به اهداف سفر به شهرستان پارس‌آباد به‌عنوان مرکز حوزه‌های انتخابیه پارس‌آباد، اصلاندوز و بیله‌سوار، افزود: با برگزاری نشستی در فرمانداری پارس‌آباد، پیرامون ابعاد مختلف انتخابات از جمله سلامت، امنیت، برگزاری سالم و پرشور انتخابات به‌صورت دقیق بحث و بررسی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با بیان اینکه امانت‌داری از آرای مردم وظیفه همه مجریان انتخابات است، ادامه داد: رأی مردم حق‌الناس است و مجریان انتخابات با تلاش‌های شبانه‌روزی و به‌صورت دقیق، انتخابات را برگزار خواهند کرد.

قاسمیان بیان کرد: مشارکت بالا در انتخابات باعث افزایش قدرت می‌شود و قدرت هم امنیت را به همراه دارد که برای رشد و پیشرفت کشور دارای اهمیت فراوان است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.