سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۱۲۱۲۴۰ لوازم آشپزخانه قاچاق در جنوب تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۲۱ هزار قلم لوازم آشپزخانه قاچاق از یک انبار خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده را بیش از ۳ میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف یک باب انبار دپوی قاچاق در محدوده جنوب تهران شدند.

او بیان کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کالای خارجی در انباری در جنوب تهران تخلیه و دپو شده است که این کالای خارجی توسط وانت از بوشهر به تهران منتقل می‌شود.

افشاری گفت: مامورین این پلیس محل موصوف را بازرسی کردند که مشخص شد این محل یک باب انبار کالای بازرگانی بوده که کالا‌ها در سامانه انبار‌ها نیز ثبت نشده و مشاهده می‌شود مقادیر انبوهی کالا‌های خارجی از نوع لوازم آشپزخانه خارجی در محل دپو شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: طی استعلامات گمرکی مشخص شد اسناد گمرکی مطابقتی با کالا‌های مکشوفه نداشته و فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی هستند.

او ادامه داد: کالا‌های کشف شده شامل تعداد ۱۲۱۲۴۰ عدد دستمال، پادری و... خارجی محصول کشور‌های چین و کره بوده که پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

افشاری با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۳ میلیارد تومان اعلام کرده‌اند، گفت: ورود کالای قاچاق و ارز به کشور باعث ورشکستگی کارخانجات و بیکار شدن کارگران ایرانی می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.