سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم فعالیت سامانه بارشی در همدان 

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان از فعال بودن سامانه بارشی طی امروز و فردا در استان خبر داد.

محمدحسن باقری‌شکیب گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته بارش‌هایی را در استان همدان داشتیم که بیشترین مقدار بارش از ایستگاه باران‌سنجی سایان رزن با ۱۳ میلی‌متر گزارش شده است.

او گفت: براساس پیش‌بینی‌ها سامانه بارشی طی امروز و فردا نیز در استان فعال بوده و بارش خفیف باران و در مناطق مرتفع بارش خفیف برف را خواهیم داشت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با بیان اینکه روز چهارشنبه علاوه بر بارش‌های خفیف، وزش باد شدید را در اکثر نقاط استان خواهیم داشت، گفت: طی روز پنجشنبه پدیده قالب در استان وزش باد شدید در ساعات میانی روز خواهد بود.

باقری شکیب با اشاره به اینکه سامانه بارشی دیگری از روز جمعه از مناطق جنوبی استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد، گفت: از روز جمعه تا یکشنبه هفته آینده به تناوب بارش باران و در برخی از نقاط استان بارش برف را خواهیم داشت.

او با بیان اینکه احتمال بارش برف طی ساعاتی از روز شنبه و شنبه شب در استان بیشتر خواهد بود، گفت: از نظر تغییرات دمایی از صبح پنجشنبه با توجه به کاهش ابر، کاهش دو تا چهار درجه‌ای دمای کمینه را در استان خواهیم داشت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان: روز گذشته بیشینه دما از نهاوند با ۱۶ درجه سلسیوس و صبح امروز کمینه دما از گل‌تپه و رزن با صفر درجه سلسیوس گزارش شده است.

باقری شکیب گفت: دمای هوای همدان طی ۲۴ ساعت اخیر بین ۱۴ و یک درجه سلسیوس در نوسان بوده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.