سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴۰ تن نشاسته احتکار شده در سرخه کشف شد

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۴۰ تن نشاسته احتکار شده به ارزش ۱۲ میلیارد ریال با تلاش اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی سرخه در این شهرستان خبر داد.

سردار جلیل موقوفه ئی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان سرخه پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی از وجود مقادیر زیادی نشاسته احتکار شده در یک کارخانه آرد در محور سرخه - سمنان مطلع شدند.

وی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع، اکیپی از پلیس آگاهی این شهرستان به همراه نمایندگان اداره جهاد کشاورزی و تعزیرات حکومتی شهرستان به کارخانه آرد مراجعه و در بازرسی از انبار‌های کارخانه مقادیر زیادی نشاسته، فاقد مدارک لازم ثبت در سامانه جامع انبار‌های اداره صمت را کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان این که مالک کارخانه ابتدا مدعی شد این نشاسته‌ها متعلق به شرکت دیگری بوده که به صورت امانی در این محل نگهداری شده است تصریح کرد با پیگیری‌های لازم پلیس و سایر دستگاه‌های اجرایی مشخص شد ادعا متهم صحت نداشته و ۴۰ تن نشاسته توسط وی احتکار شده است.

سردار موقوفه ئی با اشاره به اینکه مالک کارخانه در این رابطه بازداشت و پس از تشکیل پرونده به مرجع ذیصلاح معرفی شد، اظهار داشت: برابر نظر کارشناسان ارزش نشاسته‌های کشف شده ۱۲ میلیارد ریال میباشد که همگی آن‌ها با هماهنگی‌های لازم تحویل اداره جهاد کشاورزی شهرستان سرخه شد.

فرماندهی انتظامی استان در خاتمه بر عزم جدی پلیس در برخورد با محتکران و افراد سود جو تاکید و از شهروندان خواست در صورت مشاهده و یا اطلاع از موارد مشابه. موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.