سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار خراسان جنوبی مطرح کرد؛

افتتاح بیمارستان خوسف و بشرویه در دهه فجر

قناعت گفت: ۲ بیمارستان شهرستان‌های خوسف و بشرویه در دهه فجر افتتاح رسمی می‌شود.

قناعت استاندار خراسان جنوبی در جلسه آخرین طرح‌های حوزه بهداشت و درمان استان، گفت: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، بیمارستان‌های ۲ شهرستان خوسف و بشرویه در ایام الله دهه فجر و با حضور مهمانان کشوری به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: بهره برداری از این ۲ بیمارستان، از مهمترین اقدامات دولت سیزدهم در استان خراسان جنوبی است.

قناعت با اشاره به برخی از اقدامات دولت در ۲ سال گذشته در حوزه بهداشت و درمان استان، اظهار کرد: تأمین MRI شهرستان‌های فردوس و طبس، ارتقای دانشکده‌های علوم پزشکی قاین و فردوس و تأمین بالگرد اورژانس از جمله تجهیزات درمانی است که طی این ۲ سال به استان تزریق شده است.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: ارتقای شاخص‌های بهداشتی خراسان جنوبی از نتایج توجهات دولت به حوزه بهداشت و درمان در این استان است.

او با اشاره به مطالبه مردم شهرستان بشرویه درخصوص تسریع در روند احداث بیمارستان دوم این شهر، تصریح کرد: تمام تلاش ما بر این بود که این طرح به سرعت تکمیل شده و به مردم شهرستان بشرویه خدمات رسانی کند.


بیشتر بخوانید


قناعت عنوان کرد: براساس برنامه ریزی‌های دانشگاه علوم پزشکی، برخی از خدمات درمانی در بیمارستان اول و برخی هم در بیمارستان دوم ارائه خواهد شد و به عبارتی ۲ بیمارستان مکمل یکدیگر خواهند بود.

استاندار سپس به روند اجرای کار در بیمارستان خوسف اشاره کرد و گفت: کار شبانه روزی نیرو‌های دانشگاه علوم پزشکی به جهت سرعت دادن به روند عملیات اجرایی در این طرح قابل تحسین است.

او با اشاره وضعیت موجود این طرح، گفت: باید تمام تلاش خود را بکنید که محوطه سازی بیمارستان هم قبل از افتتاح طرح به صورت کامل انجام شود.

قناعت از تأمین نیروی انسانی مورد نیاز این ۲ بیمارستان خبر داد و گفت: به جهت اینکه در روند خدمات دهی ۲ بیمارستان خللی ایجاد نشود، جذب نیروی انسانی مورد نیاز، قبل از افتتاح طرح‌ها انجام شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.