سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معدوم سازی بیش از یک تن خمیر مرغ در کشتارگاه جویبار

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان جویبار از معدوم سازی بیش از یک تن خمیر مرغ در کشتارگاه این شهرستان خبر داد.

دکتر جمشیدی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان جویبار گفت: در راستای کنترل و نظارت بهداشتی از کشتارگاه شهرستان جویبار توسط همکاران واحد نظارت این اداره در بررسی و بازدید به عمل آمده مقدار ۱۴۹۶ کیلوگرم خمیر مرغ غیر بهداشتی و فاقد مجوز دامپزشکی ضبط و تحت نظارت کارشناسان حقوقی اداره کل دامپزشکی تبدیل به ضایعات خوراک دام گردید.

او افزود: در راستای اجرای دستورالعمل و مقررات سازمان دامپزشکی کشور همکاران ما در واحد نظارت بر مراکز عرضه و تولید فرآورده‌های خام دامی با تلاش شبانه روزی به طور مستمر از این مراکز بازدید و نکات لازم را در خصوص رعایت مسائل و مقررات بهداشتی و سازمانی را ارائه می‌دهند.

جمشیدی گفت: طی پروسه کشتار تا توزیع شامل: گرفتن مجوز بهداشتی حمل توسط مرغدار و صدور آن برای خودرو‌های واجد شرایط و بررسی محموله‌ها تا کشتارگاه و تخلیه در محل کشتارگاه، نظارت‌های بهداشتی وشرعی بر همه مراحل کشتار و بسته بندی، بارگیری مرغ استحصالی و توزیع می‌باشد که همگی با نظارت کارشناسان دامپزشکی می‌باشد.

او افزود: حفظ سلامت شهروندان خط قرمز دامپزشکی می‌باشد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی برخورد جدی با فرد خاطی انجام می‌گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.