سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعیین تکلیف خودرو، موتورسیکلت ولوازم خانگی موجود در انبار اموال تملیکی استان یزد

مدیر کل اموال تملیکی استان یزد از تعیین تکلیف خودرو‌های پورشه، موتورسیکلت‌های دارای حجم ۲۵۰ سی سی به بالا و لوازم خانگی موجود در انبار اموال تملیکی استان خبر داد.

محمدزمانی مدیر کل اموال تملیکی استان یزد گفت: بر اساس مجوز قانون بودجه ۱۴۰۲ طی ۱۰ روز آینده، خودرو‌های پورشه که حدود ۱۰ سال به دلیل منع قانونی فروش و پلاک گذاری داخلی در انبار این اداره کل نگهداری می‌شدند، در مزایده سراسری اموال تملیکی عرضه و به فروش خواهند رسید.

او افزود: این خودروها، یکم تا هفتم بهمن ماه امسال در مزایده قرار می‌گیرند.

مدیر کل اموال تملیکی استان در ادامه در زمینه تعیین تکلیف لوازم خانگی موجود در انبار اموال تملیکی استان یزد، افزود: کالا‌های مورد نیاز خانوار‌ها که عمدتا لوازم خانگی از جمله ماشین ظرفشویی، لباسشویی، یخچال و ... است نیز با کیفیت مناسب عرضه می‌شوند.

محمدزمانی افزود: تمامی اقشار جامعه اعم از دولتی و غیر دولتی می‌توانند به صورت حضوری و غیر حضوری در حراج شرکت و کالای مورد نیازشان را انتخاب و با قیمت مناسب خریداری کنند. 

مدیر کل اموال تملیکی استان افزود: همچنین موتورسیکلت‌های دارای حجم ۲۵۰ سی سی به بالا به شرط پلاک گذاری در مزایده قرار گرفته که تنها دستگاه‌های دولتی، نظامی، انتظامی و امنیتی و امدادی اجازه شرکت در مزایده را دارند.

محمدزمانی بیان کرد: در زمینه موتور سیکلت‌ها تا ۴۰۰ سی سی کلیه دستگاه‌ها مجاز به خرید آن هستند و موتورسیکلت‌های بالای ۴۰۰ سی سی فقط دستگاه‌های نظامی، انتظامی و امدادی از نهم تا دوازدهم بهمن ماه امسال می‌توانند اقدام به خرید آن کنند.

او خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه اموال تملیکی به نشانی tamliki.ir اطلاعات کامل و تکمیلی را اخذ کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.