سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» آغاز شد

برنامه «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» از اول بهمن در مدارس برگزار می‌شود.

برنامه «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» که رویدادی فرهنگی هنری ویژه مخاطب ۹ تا ۱۱ ساله است، از اول بهمن‌ماه در مدارس استان‌های کشور برگزار می‌شود.

«قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» با اجرای برنامه‌های هنری از نقالی و پرده‌خوانی گرفته تا شامل قصه‌گویی، تعزیه و نمایش‌های عروسکی هم جنبه آموزشی و سرگرمی برای مخاطبان خواهد داشت و هم به کشف استعداد‌های بومی استان‌ها کمک خواهد کرد.

این رویداد فرهنگی هنری که به همت حوزه هنری کودک و نوجوان برنامه‌ریزی شده، ویژه‌برنامه‌ای مستمر و ادامه‌دار خواهد بود و به صورت هفتگی توسط هنرمندان استانی در اقصی نقاط کشور برگزار می‌شود.

از بخش‌های جذاب و هیجان‌انگیز این رویداد، پویش «من یک قهرمانم» است که با جریان‌سازی شرایطی را برای مخاطبان فراهم می‌کند تا بگویند چه کاری می‌توانند انجام دهند که قهرمان شهر و کشور خود باشند.

«قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» از اول بهمن‌ماه در استان‌های یزد، مازندران، کردستان، تهران و خوزستان برگزار می‌شود و مسئولان فرهنگی هنری استان‌های دارای ظرفیت، می‌توانند آمادگی خود را برای میزبانی و برگزاری این رویداد در استان مورد نظر از طریق کانال‌ها و صفحات مجازی حوزه هنری کودک و نوجوان اعلام کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.