سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روح‌الامینی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

به دنبال افزایش مشارکت زنان در فعالیتهای سیاسی هستیم

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف گفت: بانوان مشارکت گسترده‌ای در فعالیت‌های تشکیلاتی سیاسی و اجتماعی داشته‌اند و به‌دنبال افزایش آن هستیم.

عبدالحسین روح‌الامینی، معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره اهمیت حضور بانوان در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: در ماه‌ها و سال‌های گذشته از همه استان‌ها ترمیم و تقویت تشکیلات را خواستیم ازجمله معاونت‌های مختلف به‌خصوص معاونت بانوان، شبکه‌سازی و معاونت رسانه و در کمیته‌های شش‌گانه استان‌ها و کانون‌های چهل‌گانه بانوان نقش برجسته‌ای را دارند.

وی ادامه داد: این امر فقط منحصر به معاونت بانوان نیست و در تمامی معاونت‌ها و کانون‌های تخصصی و کمیته‌های شش‌گانه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، عشایری، شهری و ... بانون در شورای ائتلاف نقش فعالی دارند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از طرفی در مجامع شورای مرکزی ائتلاف از منتخبین مجامع حداقل یک سوم را به بانوان اختصاص دادیم و در بسیاری از مجامع بیشتر از این عدد است.

روح‌الامینی افزود: بانوان مشارکت گسترده‌ای در فعالیت‌های تشکیلاتی سیاسی، اجتماعی و فرهنگی داشته‌اند و ما به‌دنبال افزایش آن هستیم و قاعده هرم حضور زنان جریان انقلابی باید پررنگ‌تر و وسیع‌تر شود.

نماینده مردم تهران، اسلامشهر، ری و شمیرانات در مجلس گفت: پیشران جامعه خانواده است و رئیس خانواده بانوان هستند. در طول دوران انقلاب و دفاع مقدس و در همه مقاطع حساس مثل راهپیمایی‌ها و دفاع از نظام، بانوان در مکتب امام و رهبری پیشتاز بودند و به صحنه آمدند.

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف گفت: دفاع مقدس که ظاهرش یک کار مردانه است با پشتیبانی خانواده‌ها و حضور آنان در صحنه‌های مختلف مثل امداد، درمان، آموزش و پشتیبانی تدارکات پشت جبهه و بسیاری از کار‌های دیگر صورت گرفت.

روح‌الامینی بیان کرد: به فرموده حضرت امام خمینی (ره) مرد از دامن زن به معراج می‌رسد و اگر مادری قاسم سلیمانی را پرورش نمی‌داد و اگر خانواده‌ای دختر و فرزندان و خانواده‌اش حامی نبود قاسم سلیمانی‌ها و امثال او نمی‌توانستند بدرخشند.

وی اظهار کرد: نباید نگاه شب انتخاباتی به بانوان داشت و باید در طول سال به آنان توجه شود و محیط باز شود تا به‌طور طبیعی از قاعده هرم اجتماع مثل آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، تربیتی، اقتصادی، دانش‌بنیان و در همه قسمت‌ها از وجود خانم‌ها استفاده شود و بانوان باید به‌طور طبیعی این جوش و خروش، پرورش استعداد‌ها و جاگیر شدن در مناصب حکمرانی در عرصه‌های مختلف و نه فقط مجلس را مدنظر داشته باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۳۰ ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
فرض کنیم مردم جای مسولان مسولان جای مردم آیا مسولانی که جای مردم باشند به مردمی که بر مسولان حاکم هستند واین همه ضربه ضرر زیان کم کاری هوای آلوده گرانی پول سرمایه شان به فنا رفت بازم به این مردم رای میدادند
حسن
۰۹:۳۲ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
فقط به افراد جوان و مستقل رای می دهم به هیج حزب . جناحی رای نمی دهم
جاسم داغری
۰۰:۳۶ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
دیگه چی می خوای؟!!!
همه قوانین رو به نفعشون تغییر دادید و قانون خدای عزوجل را در تشکیل خانواده نقض کردید حالا هم مشارکت سیاسی؟!!!
شما در سیاست چکار کردید که اینها می خوان اضاف برتو انجام بدن؟!!!
انا لله و انا الیه راجعون و لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم و نستغفرک ربنا و نتوب الیک من کل ذنب عظیم.
برای رسیدن به طمعۀ خود، با روشهای متفاوت و حیله های مختلف و ترفندهای به اتقان تدبیر شده استفاده می کند که شاید طعمه رو بدست می آورد و شاید بدست بیاورد.
قال الله تعالی فی محکم کتابه العزیز:"وَإِذْ يَمْكُرُ بِكَ الَّذِينَ كَفَرُوا لِيُثْبِتُوكَ أَوْ يَقْتُلُوكَ أَوْ يُخْرِجُوكَ وَيَمْكُرُونَ وَيَمْكُرُ اللَّهُ وَاللَّهُ خَيْرُ الْمَاكِرِينَ ﴿الأنفال: ٣٠﴾"
والعاقبة للمتقین.
ناشناس
۰۰:۱۴ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
مشارکت بیشتر زنان چه دردی دوا می‌کند وقتی جمعیت مولد رو به کاهش است
ناشناس
۲۲:۰۰ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
هر وفت رئیس جمهور وزیری زن انتخاب کرد تا سیاسی
ناشناس
۱۳:۵۰ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
بی حجاب بی حیا است
ناشناس
۱۰:۱۳ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
??
ناشناس
۰۹:۴۷ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
نه به ما آقایان نگاه شب انتخاباتی یا روز انتخاباتی ندارند ،؟؟؟