سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل صداوسیمای خراسان شمالی:

هزینه هر دقیقه تبلیغ تلویزیونی نامزدها، حدود ۵۰ هزار تومان است

واعظی گفت: هزینه فیلم‌های ۲۰ دقیقه‌ای تبلیغاتی تلویزیونی نامزد‌های مجلس، در ازای برد رسانه‌ای آنها، ناچیز است. 

 مدیرکل صداوسیمای شبکه اترک  گفت: با توجه به رویکرد عدالت گسترانه صداوسیما، سازو کاری تعبیه شد و در همین راستا، ۲۰۰ کانال تلویزیونی برای معرفی بهتر نامزد‌ها و ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در مردم کشورمان، ایجاد شد.

رضا واعظی افزود: در صورت رعایت معیار‌ها و استاندارد‌های مقرر شده در ستاد تبلیغات انتخابات، مجوز پخش به محتوای تولید شده ۲۰ دقیقه‌ای نامزد‌ها داده خواهد شد.

وی افزود: ۳۰ دی ماه، مهلت پایانی اعلام تمایل نامزد‌ها برای استفاده از فرصت تبلیغات تلویزیونی است.
مدیرکل شبکه اترک با اشاره به هزینه میلیاردی تبلیغاتی نامزد‌ها در دوره‌های گذشته در فضا‌های مرسوم گفت: با عنایت به اینکه در هفت روز تبلیغات، فیلم تبلیغاتی هر نامزد، سه بار در شبانه روز و مجموعا ۴۲۰ دقیقه فیلم پخش خواهد شد، هزینه هر دقیقه، کمتر از ۵۰ هزار تومان محاسبه شده که رقمی ناچیز است.
واعظی، خارج شدن از زیربار دِین حامیان سرمایه دار و همچنین استناد به این فیلم‌های تبلیغاتی برای مطالبه گری‌های بعدی از نامزدها، را از دیگر مزایای این سازوکار تبلیغاتی تلویزیونی عنوان کرد.

وی یکی دیگر از مبنا‌های تعیین هزینه تبلیغات تلویزیونی برای نامزد‌ها را واقعی شدن حضور آنان در گردونه رقابت‌ها عنوان کرد.
واعظی گفت: امکان تهیه محتوای تبلیغاتی نامزد‌ها به صورت ائتلافی هم وجود دارد. هچنین برای بهره مندی عادلانه نامزد‌ها از تبلیغ در ساعت مختلف روز، سامانه هوشمند تعبیه شده است.

برچسب ها: انتخابات ، تبلیغات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۳۵ ۳۰ دی ۱۴۰۲
باید هزینه تبلیعات رو به عنوان وام باهاشون حساب کنن و اگه برنده شدن بخشوده بشه