سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کفش وارد سبد سوغات قم شود

معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری قم گفت: ورود صنعت کفش به حوزه سوغات زائر می‌تواند به رونق هرچه بیشتر این صنعت کمک شایانی داشته باشد.

ابوالقاسم مقیمی در حاشیه چهارمین روز از نمایشگاه بین المللی و تخصصی کفش قم، بیان کرد: کفش یکی از محصولات با اصالت است و باید این محصول وارد سبد صادراتی استان قم به خصوص برای کشور‌های همسایه شود.

مقیمی با اشاره به اشتغال قابل توجه صنعت کفش، گفت: این صنعت بخاطر پیوند آن با اشتغال خانگی می‌تواند پشتیبان توانمندسازی افراد نیازمند باشد.

معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری قم با بیان اینکه رونق صنعت کفش با کاهش آسیب‌های اجتماعی رابطه مستقیمی دارد، بیان داشت: زمینه خوبی برای ورود خانواده‌های نیازمند در حوزه تولید کفش صورت گرفته است.

مقیمی  با اشاره به اجرای طرح عیدانه کفش برای اهدای کفش به خانواده‌های نیازمند، یادآور شد: ورود صنعت کفش به حوزه سوغات زائر می‌تواند به رونق هرچه بیشتر این صنعت کمک شایانی داشته باشد.

معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری قم با اشاره به مزیت اقتصادی قم در حوزه گردشگری، بیان کرد: اگر پیوست گردشگری نیز به نمایشگاه کفش برنامه ریزی می‌شد شاهد خروجی‌های بیشتری در این صنعت بودیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.