سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبروی نظام در گرو شرکت مردم در عرصه انتخابات است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه با تأکید بر لزوم حضور گسترده آحاد جامعه در انتخابات، گفت: آبروی نظام در گرو شرکت مردم در انتخابات است، البته مشکلاتی هست، اما دشمنان در صدد پررنگ کردن مشکلات و دامن زدن به آن‌ها هستند.

آیت الله نجم الدین طبسی، امروز در همایش ائمه جماعات مساجد، مدارس، ادارات، دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های استان قم که در سالن همایش جامعه مدرسین برگزار شد، گفت: باید خدا را شاکر باشید که مشغول خدمت هستید. ما امروز به روحانیون مردمی، با اخلاق و با ادب نیاز مندیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه ضمن بیان توصیه‌هایی به ائمه جماعات، تأکید کرد: روحانیت باید احساس مسئولیت داشته باشد و در هر شرایطی در کنار مردم باشد؛ چرا که یکی از ویژگی‌های روحانیت مردمی بودن است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: رفتار اخلاق محور، نشستن پای درد و دل مردم، حفظ حرمت اشخاص، تبیین شبهات برای مردم، دفاع از اعتقادات شیعه، نگاه یکسان به مأمومین و پرهیز از طولانی کردن بیش از اندازه نماز جماعت مورد تاکید ائمه جماعات باشد.

استاد حوزه علمیه با اشاره به جایگاه مهدویت در اعتقادات شیعی خاطر نشان کرد: امروز مهدویت مورد تهاجم و تعرض دشمن است. بدانید که عزت، آبرو و اصالت حوزه علمیه، مرجعیت و ولایت فقیه به مهدی آل محمد – عجل الله تعالی فرجه – است و این‌ها نسخه‌ای هستند که خود حضرت مهر زده است.

آیت الله طبسی در بخش پایانی سخنان خود با تأکید بر لزوم حضور گسترده آحاد جامعه در انتخابات، عنوان کرد: آبروی نظام در گرو شرکت مردم در انتخابات است. البته مشکلاتی هست؛ اما اینگونه مشکلات در همه جای دنیا وجود دارد. دشمنان در صدد پررنگ کردن مشکلات و دامن زدن به آن‌ها هستند و هرگز خیرخواه ما نبوده‌اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۳۹ ۲۸ دی ۱۴۰۲
مردم هشیارن