سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی کانال تبلیغاتی داوطلبان مجلس در کرمانشاه

آئین افتتاح کانال‌های تلویزیونی حوزه‌های انتخابیه استان کرمانشاه با حضور مسئولان برگزار شد.

آئین افتتاح کانال‌های تلویزیونی حوزه‌های انتخابیه استان کرمانشاه امروز با حضور حجت‌الاسلام غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، حجت‌الاسلام مفید رئیس دفتر شورای نگهبان استان، شعبانی رئیس ستاد انتخابات استان، موسوی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه، فرمانداران و دیگر مسوولان استانی برگزار شد.

مردم استان کرمانشاه از ۶ حوزه انتخابیه (کرمانشاه، اسلام آبادغرب، پاوه، سنقر، قصرشیرین، کنگاور) ۸ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند و هر حوزه انتخابیه استان یک کانال انتخاباتی خواهد داشت که تبلیغات کاندیدا‌ها در یک هفته مهلت تبلیغات انتخاباتی را پخش خواهد کرد.

۶ کانال تبلیغاتی طاق‌وسان (کرمانشاه)، مرصاد (اسلام‌آبادغرب)، شاهو (اورامانات و پاوه)، مادیان‌کوه (سنقر)، بازی‌دراز (قصرشیرین) و امروله (کنگاور) راه‌اندازی شد و از امروز کرمانشاه، پاوه، روانسر، جوانرود، سرپل‌ذهاب، گیلانغرب، قصرشیرین، کنگاور، صحنه و سنقر وکلیایی تحت پوشش شبکه‌های تبلیغاتی قرار گرفتند و ۲ شهرستان باقی‌مانده هرسین و ثلاث باباجانی نیز تا هفته آینده تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

از هم‌اکنون تا پیش از آن هم، هر کانال روزی ۲ ساعت برنامه انتخاباتی و معرفی شهرستان‌های آن حوزه را پخش خواهد کرد.

موسوی، مدیرکل صدا و سیمای استان کرمانشاه در این خصوص، اظهار کرد: رسانه ملی در راستای تحقق شعار عدالت‌گستری و عدالت رسانه‌ای اقدام به راه‌اندازی ۲۰۰ کانال تلویزیونی کرده تا داوطلبان دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود را به سمع و نظر مردم حوزه انتخابیه خود برسانند.

وی سهم استان کرمانشاه از ۲۰۰ کانال تبلیغاتی کشور را ۶ کانال اعلام کرد و گفت: نامزد‌ها برای حضور در برنامه‌ها باید از طریق سامانه ستاد تبلیغات به نشانی em۱۴۰۲.ir ثبت‌نام کنند.

مدیرکل صدا و سیمای استان کرمانشاه در خصوص مدت زمان برنامه نامزدها، تصریح کرد: داوطلبان ۲۰ دقیقه فرصت دارند با استفاده از طرفیت رسانه برنامه‌های خود را بیان کنند.

وی اظهار کرد: بسته تولید محتوی کانال‌های تبلیغاتی براساس زیست بوم، مولفه‌های فرهنگی و اجتماعی، مشاهیر و جذابیت‌های منطقه حوزه انتخابیه تهیه خواهد شد.

موسوی از انتخابات به عنوان یک امر بسیار مهم یاد کرد و گفت: شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی و قانونی است که با این امکان فراهم شده در صدا و سیما و دنبال کردن برنامه‌های و دیدگاه نامزدها، می‌توان به انتخاب افراد کمک کند .

کانال‌های انتخاباتی صدا و سیما زمینه‌ساز تحقق مشارکت حداکثری است

رئیس دفتر شورای نگهبان استان کرمانشاه گفت: نامزد‌ها زمینه مشارکت حداکثری مردم را با رقابتی کردن انتخابات در شبکه‌های تلویزیونی انتخاباتی فراهم کنند.

حجت‌الاسلام محسن مفید رئیس دفتر شورای نگهبان استان کرمانشاه امروز در آئین افتتاح کانال‌های تلویزیونی حوزه‌های انتخابیه این استان، اظهار کرد: حضرت حق، نظام هستی را بر مدار عدالت برقرار کرده و مأموریت اصلی انبیا الهی نیز برقراری عدل و عدالت بوده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی پرچم عدالت را به اهتزاز در آورده است، ادامه داد: انقلاب اسلامی در طول این ۴۴ سال عمر پر برکت تلاش کرده با حرکت در جهت تحقق عدالت تلاش کرده؛ بشریت را با عدل و عدالت آشنا کرد.

رئیس دفتر شورای نگهبان استان کرمانشاه از عدالت تبلیغاتی و انتخاباتی به عنوان یکی از دغدغه‌های مهم دلسوزان نظام دانست و گفت: داوطلبان فراوان و صاحب کارنامه و برنامه‌هایی داریم که امکان معرفی خود را به مردم ندارند که با تأسیس این شبکه‌های تبلیغاتی در صدا و سیما، خود را در حوزه انتخابیه به مردم معرفی خواهند کرد.

وی از این حرکت انقلابی صدا و سیما تشکر کرد و خطاب به نامزدها، گفت: صدا و سیما با توجه به تنوع رسانه‌ها در دنیا، هنوز هم برای مخاطبان سهل‌وصول و به راحتی در دسترس همگان است، لذا نامزد‌ها با استفاده از این فرصت رقابتی در چارچوب رقابت مشروع و قانونی برنامه‌های خود را ارائه دهند تا ان‌شاءالله مشارکت حداکثری را به دنبال داشته باشد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.