سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساوه؛ مرکز ثقل اشتغال و اقتصاد

فرماندار ساوه گفت: این شهرستان در مهار نرخ بیکاری استان‌های کشور نقش بسزایی ایفا کرده است.

فرماندار ساوه در جلسه شورای آموزش و پرورش ساوه که با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی در سالن این اداره کل در ساوه برگزار شد، گفت: به همت خیرین در دو سال گذشته ۱۱۰ کلاس درس جدید به فضا‌های آموزشی ساوه اضافه شده است.

الیاسی افزود: بیشترین سهم واریزی درآمد‌ها به خزانۀ دولت مربوط به شهرستان ساوه است و مدیران کل باید جوابگوی مطالبات مردم شهرستان ساوه باشند.
او خاطرنشان کرد: امسال شهرداری ساوه بیش از ۵۰۰ میلیون تومان به پیشبرد برنامه‌های آموزش و پرورش کمک کرده است، و تعیین سهم اعتباری اداره کل در این برنامه باید به طور دقیق مشخص شود.
فرماندار ساوه گفت: شهرستان ساوه در مهار نرخ بیکاری استان‌های کشور نقش بسزایی ایفا کرده، اما ورودی به شهرستان با شاخص‌های آماری متناسب نیست و نیازمند توجه مخصوص به شهرستان ساوه هستیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی در این جلسه گفت: همراهی و تعامل دستگاه‌های اجرایی با آموزش و پرورش می‌تواند، در پیشبرد اهداف آموزشی و تربیتی همکاران ما را یاری کند.
مولوی افزود: با وجود کمبود‌ها و چالش‌های اعتباری و امکاناتی، آزمون سراسری در استان مرکزی برگزار شد و در امتحانات نهایی نیز با تغییر دستورالعمل‌ها، مدارس به صورت روزانه، امتحانات را برگزار خواهند کرد.
او ادامه داد: هنرستان‌های جوار صنعت ابتکاری است که امسال برای اولین بار در ماشین سازی اراک انجام شده و با توجه به ظرفیت‌های صنعتی ساوه، می‌توان این مهم را در کنار صنایع ساوه عملیاتی کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به هفتۀ شورا‌های آموزش و پرورش اضافه کرد: در ارزیابی صورت گرفته، شورای آموزش و پرورش ساوه، حائز رتبه‌ی برتر در استان شد.
تجلیل از نیروی خدماتی که اخیرا در مواجه با مزاحمین مدارس دخترانۀ ساوه مجروح شده بود و اهدا لوح کسب رتبۀ برتر به اعضای شورای آموزش و پرورش ساوه از دیگر برنامه‌های این جلسه بود.

برچسب ها: اقتصاد ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.