سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صنایع پاک و سبز حمایت می شوند

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گیلان با بیان اینکه نظارت مستمر بر کارخانه های تولیدی ادامه دارد گفت: صنایع پاک و سبز حمایت می شوند.

«عشوری» ، طی دیدار با مدیر عامل کارخانه چم چم، از زحمات و تلاش های مجموعه در راستای رعایت ضوابط و مقررات زیست محیطی تقدیر و تشکر کرد و گفت : سازمان حفاظت محیط زیست هیچگاه در نقطه مقابل توسعه قرار نگرفته و همراه توسعه پایدار است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گیلان افزود :  آب و هوای پاک از ملزومات زیست سالم برای تمامی افراد جامعه است و سازمان محیط زیست در این راستا از صنایع پاک و سبز،حمایت می کند.

در ادامه مدیرعامل این واحد تولیدی گفت : مجموعه مدیریتی کارخانه چم چم از رهنمورد ها و راهکارهای اداره کل حفاظت محیط زیست استان استقبال می کند تا با رعایت حداکثری ضوابط و استاندارد های زیست محیطی این کارخانه در لیست صنایع سبز قرار بگیرد.

قابل ذکر است که این کارخانه باتوجه به اینکه شهرصنعتی رشت در حال حاضر فاقد سیستم تصفیه می باشد ،از جمله واحد‌های  آلاینده رودخانه زرجوب بود که با پیگیری های حفاظت محیط زیست ، با احداث سیستم تصفیه و سیرکوله کردن بخشی از پساب شرکت ،اقدام به رفع آلایندگی فاضلاب  نموده  و حتی تقاضای افزایش ظرفیت و کاندیدای صنعت سبز در سال آینده می باشد.

 

برچسب ها: محیط زیست ، صنایع پاک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.