سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توانمندسازی ۷۵ هزار خانواده مددجوی کمیته امداد در سطح کشور

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با بیان اینکه سیاست قطعی و اصلی کمیته امداد توانمندسازی و ایجاد در آمد پایدار برای مددجویان است گفت: از ابتدای سال جاری ۷۵ هزار خانوار مددجو این نهاد به چرخه توانمندسازی رسیدند.

جعفر صباغیان قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور ظهر امروز در همایش نکوداشت و تجلیل از موسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و گروه‌های جهادی در استان بوشهر جایگاه خیرین را در جامعه برشمرد و اظهار داشت: محبوب‌ترین کار‌ها نزد خداوند متعادل از آن کسی است که خیر و سودش به مردم می‌رسد و مصداق این سخن گهربار پیامبر اسلام (ص) خیران و نیکوکاران هستند.

قائم مقام کمیته امداد کشور خطاب به مدیران موسسات خیریه و گروه‌های مردمی گفت: هدف از برگزاری این همایش تقدیر و تشکر از خدمات خالصانه و بی‌منت نیکوکاران و راهبران خیر و احسان است که تمام تلاش خود را به کار می‌بندند تا در کنار نظام و در کنار دولت گرفتاری‌ها و مشکلات مردم نیازمند را برطرف کنند.

وی به حوزه توانمندسازی مددجویان و نیازمندان اشاره کرد و گفت: آنچه که امروز مهم است و باید توجه ویژه به آن شود توانمندسازی و خوداتکایی افرادی است که تحت حمایت کمیته امداد و این یکی از سیاست‌های اصلی این نهاد است.

صباغیان یادآور شد: در همین زمینه درخواست داریم موسسات خیریه و مراکز نیکوکاری و در کنار کمک‌های حمایتی خود یک پیوست توانمندسازی بکارگیری کنند تا ضمن حفظ تکریم و منزلت فرد نیازمند، توانمندسازی افراد باعث قوام و بالندگی جامعه شود.

وی خاطرنشان کرد: افزون بر ۵ میلیون نفر در کشور تحت حمایت کمیته امداد هستند که سیاست کمیته امداد توانمندسازی و ایجاد درآمد پایدار برای این افراد است.

قائم مقام کمیته امداد کشور با بیان اینکه سیاست قطعی و اصلی کمیته امداد توانمندسازی و ایجاد در آمد پایدار برای مددجویان است اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون افزون بر ۷۵ هزار خانوار تحت پوشش به چرخه توانمندسازی و درآمدزایی رسیده‌اند.

صباغیان خاطر نشان کرد: نگاه کمیته امداد این است تا کمک‌های حمایتی را به سوی توانمندسازی مددجویان سوق دهد و آن‌ها را صاحب یک کسب‌وکار با در آمد پایدار کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.