سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام خبر داد

واگذاری ۴۲۰ واحد مسکونی به مددجویان ایلام

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون بیش از ۴۲۰ واحد مسکونی به مددجویان این نهاد واگذار شده است.

 ناصر مرادی پویانی مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار داشت: از ابتدای سال گذشته تاکنون بیش از ۴۲۰ واحد مسکونی که با همکاری کمیته امداد، بنیاد مسکن و بسیج سازندگی استان ساخته شده اند به مددجویان کمیته امداد واگذار شده است.

وی افزود: عمده این واحد‌های مسکونی در مناطق روستایی و محروم استان بوده و با چنین اقداماتی هم اکنون مددجوی فاقد مسکن در مناطق روستایی استان که دارای زمین و واجد شرایط باشند وجود ندارد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام یادآور شد: کمیته امداد و آموزش و پرورش همکاری‌های بسیار نزدیکی خصوصاً در برگزاری جشن‌های عاطفه‌ها و نیکوکاری و در راستای کمک کردن به دانش آموزان نیازمند با هم دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام نیز در این دیدار عنوان کرد: کمیته امداد و آموزش و پرورش ۱۱۳ هزار دانش‌آموز مددجو و قشر نیازمند به عنوان یک جامعه هدف مشترک گسترده دارند.

درویشی گفت: از آنجایی که یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد کمک به معیشت و تحصیل دانش‌آموزان نیازمند است تلاش ما این است در این زمینه همکاری موثری با کمیته امداد استان داشته باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.