سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک خیران لرستانی در آبرسانی به چهار هزار و ۵۰۰ نفراز روستائیان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: خیران لرستانی امسال ۱۸۰ میلیارد ریال برای اجرا و تکمیل طرح‌های جهاد آبرسانی در روستا‌های محروم استان کمک کرده اند.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان در نشست بررسی وضعیت طرح‌های آبرسانی استان گفت: شرکت آبفا هم اکنون طرح‌های مختلفی با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، بسیج سازندگی همچنین چندین خیر از جمله بنیاد نیکوکاری حاج اکبر ابراهیمی، قرارگاه پیشرفت و آبادانی شماره ۲ و بنیاد علوی شماره سه در سطح روستا‌های استان در دست اجرا دارد.

یاسر اکبریان گفت: با توجه به پیشرفت مناسب طرح جهاد آبرسانی به عنوان یکی از برنامه‌های ویژه دولت سیزدهم در کشور، پیش بینی می‌شود بخش قابل توجهی از روستا‌های محروم لرستان از نعمت آب شرب برخوردار شوند.

وی در خصوص فعالیت خیران آب در لرستان افزود: سهم خیران برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی روستا‌ها ۱۸۰ میلیارد ریال است و حدود چهار هزار و ۵۰۰ نفر با این اقدام خداپسندانه از نعمت آب سالم برخوردار خواهند شد.

یکی از گام‌های مهم دولت سیزدهم در راستای محرومیت زدایی، تسریع در روند آبرسانی به روستا‌های دارای مشکلات بی آبی و یا کم آبی است که دولت با کمک و حمایت سپاه و استفاده از ظرفیت بسیج سازندگی در قالب جهاد آبرسانی اقدام می‌کند.

در این راستا باید ظرف مدت ۳۰ ماه، ۱۰ هزار روستای محروم کشور از آب سالم و لوله کشی برخوردار شوند که سهم لرستان در مرحله اول این طرح ۱۲۵ روستا می‌باشد.

از حدود سه هزار روستای لرستان یک هزار و ۶۰۰ روستا تحت پوشش خدمات شرکت آبفا هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.