سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیکر ۳ نفر از کوهنوردان مفقود شده در اشنویه پیدا شد + فیلم

فرماندار اشنویه گفت: پیکر ۳ نفر از کوهنوردان مفقود شده در کوهستان «رندوله» این شهرستان پس از ۶ روز عملیات جستجو پیدا شد.

سیدعلی ترابی فرماندار اشنویه اظهار کرد: یک تیم ۳۰ نفر تخصصی از امداد و نجات تهران، در ششمین روز عملیات، جستجوی کوهنوردان مفقود شده در کوهستان «رندوله» این شهرستان را با دستگاه‌های پیشرفته شروع کردند و موفق شدند پیکر سه نفر از این کوهنوردان را پیدا کنند.

وی اضافه کرد: محدوده بستر ریزش بهمنی که باعث مفقود شدن این کوهنوردان شده بیش از یک هزار مترمربع است که ارتفاع برف در برخی نقاط آن در حدود ۱۰ متر بوده و همین امر کار جستجو را تا حدودی مشکل کرده است.

فرماندار اشنویه با اشاره به اینکه کار جستجو توسط تیم‌های کوهنوردی و مردم محلی همچنان ادامه دارد، افزود: افزایش دما طی چند روز اخیر در این منطقه احتمال ریزش بهمن دوباره را بیشتر کرده است و تیم‌های حاضر در منطقه باید با احتیاط کار جستجو را انجام دهند.

ترابی از همراهی و همکاری تیم‌های کوهنوردی شهرستان‌های مختلف آذربایجان‌غربی و مردم اشنویه به ویژه اهالی روستا‌های «زمی» و «آلکاوی» در طی چند روز عملیات جستجوی کوهنوردان مفقود شده در کوهستان «رندوله» این شهرستان قدردانی کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۳:۱۴ ۲۸ دی ۱۴۰۲
نتیجه یک تصمیم کورکورانه همینه.
ناشناس
۲۰:۵۷ ۲۷ دی ۱۴۰۲
چنتا موشک بزنید تواربیل
ناشناس
۱۹:۱۵ ۲۷ دی ۱۴۰۲
مگه مجبورید؟
ناشناس
۱۸:۵۰ ۲۷ دی ۱۴۰۲
ورزش دشمن سلامتی
ناشناس
۱۷:۵۹ ۲۷ دی ۱۴۰۲
سلام بابا بذارین همون جا بماند تا درس عبرتی باشد برای مردم نادان
آخی به آدم چند بار بگن موقع برف نرو کوه.
عجیب هاا
ایرانی آزاده
۱۶:۵۱ ۲۷ دی ۱۴۰۲
کسانی که به هشدارهای هواشناسی توجهی ندارند باید به حال خود رها کرد و نیروهای بی گناه هلال احمر را به جستجوی آنها نفرستاد و جانشان را به خطر نیندازبد.
ناشناس
۱۶:۲۷ ۲۷ دی ۱۴۰۲
باید با شلیک گلوله بصورت مرتب از تشکیل بهمن بزرگ ممانعت کرد