سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیکر ۳ کوهنورد مفقود شده در کوهستان رندوله اشنویه پیدا شد+فیلم

فرماندار اشنویه گفت: پیکر ۳ نفر از کوهنوردان مفقود شده در کوهستان رندوله این شهرستان پس از ۶ روز عملیات جستجو پیدا شد.

سیدعلی ترابی فرماندار اشنویه گفت: یک تیم ۳۰ نفر تخصصی از امداد و نجات تهران، در ششمین روز عملیات، جستجوی کوهنوردان مفقود شده در کوهستان رندوله این شهرستان را با دستگاه‌های پیشرفته شروع کردند و موفق شدند پیکر ۳ نفر از این کوهنوردان را پیدا کنند.

وی اضافه کرد: محدوده بستر ریزش بهمنی که باعث مفقود شدن این کوهنوردان شده بیش از هزار مترمربع است که ارتفاع برف در برخی نقاط آن در حدود ۱۰ متر بوده و همین امر کار جستجو را تا حدودی مشکل کرده است.

فرماندار اشنویه با اشاره به اینکه کار جستجو توسط تیم‌های کوهنوردی و مردم محلی همچنان ادامه دارد، افزود: افزایش دما طی چند روز اخیر در این منطقه احتمال ریزش بهمن دوباره را بیشتر کرده است و تیم‌های حاضر در منطقه باید با احتیاط کار جستجو را انجام دهند.

ترابی ابراز امیدواری کرد با مساعد شدن شرایط جوی در این منطقه و استفاده از تمام امکانات و تجهیزات برای یافتن پیکر کوهنوردان مفقود شده در کوهستان رندوله این شهرستان، زمینه پیدا شدن پیکر کوهنورد دیگر هم وجود دارد.

وی از همراهی و همکاری تیم‌های کوهنوردی شهرستان‌های مختلف آذربایجان‌غربی و مردم اشنویه به ویژه اهالی روستا‌های زمی و آلکاوی در طی چند روز عملیات جستجوی کوهنوردان مفقود شده در کوهستان رندوله این شهرستان قدردانی کرد.

                         
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.