سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت هیات های مذهبی مهاجرین در چارچوب قوانین سازمان ملی مهاجرت

سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران گفت از فعالیت هیات های مذهبی مهاجرین در چارچوب قوانین سازمان ملی مهاجرت استقبال می کنیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران؛ ظهر سه شنبه ۲۶ دی ماه سالجاری، نشست صمیمانه احسان حیدری سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران با جمعی از هیات های مذهبی و فعالان اجتماعی در سالن جلسات دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران برگزار شد.

حیدری در این نشست اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از چهار دهه است که میزبان مهاجرین افغانستانی می باشد. 

وی ادامه داد: ایران و افغانستان دو کشور دارای دین و زبان مشترک می باشند و همین امر موجب اتحاد و برادری هر چه بیشتر دو ملت می گردد.

سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران عنوان کرد: ظرفیت فعالیت و اقدامات موثر در حوزه مهاجرین با همکاری هیات های مذهبی و فعالان اجتماعی فراهم است و این اقدامات نیازمند اتحاد و همدلی هرچه بیشتر جامعه میزبان و مهاجرین برای جلوگیری از هرگونه هراس افکنی بین دو ملت توسط دشمن و رسانه های معاند می باشد.

حیدری سپس گفت: از اهداف اصلی این اداره کل، فعالیت مهاجرین در تمامی حوزه های فرهنگی، مذهبی، ورزشی، هنری می باشد.

در ادامه جمعی از مهاجرین ضمن تبریک انتصاب احسان حیدری به عنوان سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران، از خدمات بیش از چهار دهه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیر و تشکر نموده و دولت ایران را حامی مستضعفان جهان اسلام دانستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.