سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح مقابله با کیف قاپی و موبایل قاپی

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: نزدیک به پایان سال هستیم و ماموریت‌های ما در سطح شهر بیشتر خواهد شد.

مسعود مصدق جانشين پليس پايتخت گفت: با توجه به ماه‌های پايانی سال  در راستای مبارزه با  سرقت‌های خشن به ويژه سرقت با شيوه قاپ زنی  طرح  سراسری امنيت و آرامش در سطح تهران با حضور پليس‌های تخصصی با محوريت پليس پيشگيری پايتخت به اجرا در آمد.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه تصریح کرد: این طرح به مدت یک هفته می‌باشد که به صورت شبانه روزی آغاز خواهد شد و تا پایان سال ادامه خواهد داشت و حدود ۲۰۰ تیم تخصصی و عملیاتی جهت کنترل جرایم به ویژه جرایم خشن و دستگیری سارقان قاپ زن در سطح تهران بزرگ فعال می‌باشند و در صدد کاهش و پیشگیری از وقوع جرایم خشن می‌باشیم.

وی با اشاره به اینکه اجازه نخواهیم داد سارقان و مجرمان با اقدامات مجرمانه خود امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیاندازند، به شهروندان توصیه کرد: با رعایت هشدار‌های پلیسی  و اقدامات پیشگیرانه در کاهش وقوع جرایم با پلیس همکاری کنند.

سردار مصدق خاطر نشان کرد: پلیس به عنوان خدمتگزاران مردم تا پای جان در خدمت امنیت و آرامش شهروندان است و اجازه نخواهد داد کسی امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیاندازد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۴۲ ۰۶ بهمن ۱۴۰۲
موبایلها حتما باید تسمه داشته باشن تا نتونن بقاپن
ناشناس
۱۰:۴۷ ۳۰ دی ۱۴۰۲
مردم باید تو کیفاشون مواد منفجره بذارن و هر وقت سرقت شد با یه کد موبایل سارق روو ناقص العضو کنن و منتظر دادگستری و پلیس فاسد نباشن