سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارشناس مسائل غرب آسیا:

کسانی که امنیت ما را خدشه دار کردند پاسخ سختی را چشیدند

صدرالحسینی گفت: اقدام شب گذشته سپاه پاسداران این پیام را دارد که به کسانی که امنیت ما را خدشه دار می‌کنند توجه لازم را داریم و پاسخ آن‌ها را می‌دهیم.

رضا صدرالحسینی کارشناس مسائل منطقه در ارتباط با شلیک موشکهای سپاه پاسداران به مقر گروهک‌های تروریستی در منطقه و همچنین مقر جاسوسی موساد در اربیل اظهار کرد: با توجه به پیام رهبری بعد از شهادت تعدادی از زوار مرقد شهید سلیمانی در کرمان بخش مهمی از انتظاراتی که رهبری مطرح کردند، پاسخ داده شد.

وی ادامه داد: برای پاسخ درست و هوشمندانه باید شناسایی دقیقی صورت می گرفت که پاسخ  انتقام قاطعانه باشد. در این مدت مجموعه‌های اطلاعاتی مشخص کردند که بخش مهمی از مناطق راهبردی این جنایتکاران در ادلب سوریه است و بر همین اساس عملیات شب گذتشه انجام شد و البته با دقت هم صورت گرفت و بخش قابل توجه‌ای که در اقدام تروریستی کرمان اقداماتی بر علیه مردم ما شکل دادند تقاص خود را پس دادند؛ و ما توانستیم بیشترین ضربه را به دشمنان خود بزنیم.

وی ادامه داد: این اقدام این پیام را دارد که به کسانی که امنیت ما را خدشه دار می‌کنند توجه لازم را داریم و پاسخ آن‌ها را می‌دهیم. بعد از بیانیه داعش پس از حادثه کرمان مشخص شد که بخش مهمی از حمایت داعش را صهیونیست‌ها انجام می دهند و در این حمله به بخش آموزشی و راهبری داعش ضربه های مهمی زده شد و همچنین  هم به مجموعه پشتیبانی آن‌ها که در مناظق کرد نشین بودند آسیب فراوانی رسید و نشان دادیم که هیچ موضوعی که بخواهد امنیت ما را از بی ببرد از دید نیرو‌های اطلاعاتی دور نمی‌ماند.

وی گفت: ما با مردم کرد و مقامات اقلیم کردستان رابطه دیرینه‌ای داریم و حتما با چشم انداز مناسبی به آن نگا می‌کنیم. این را برای آن می‌گوییم که در ۲۴ ساعت گذشته معلوم شده است که خیلی‌ها خصوصا آمریکایی‌ها به دنبال بر هم زدن رابطه ما با این اقلیم و عراق است. ما ۲ همسایه هستیم و ارتباطات نزدیکی داریم و نیازی به دخالت خارجی‌ها نداریم.

صدرالحسنی گفت: هم مقاومت عراق می‌داند که رژیم صهیونیستی در این اقلیم پایگاه دارد و هم ما می‌دانیم و کسی نمی‌تواند ضد آن را مطرح کند. زمانی که برای این اقدام موشکی در اقلیم کردستان مشخص شد زمانی بود که هیچ کس به جز مقامات جاسوس آن جا حضور نداشتند و این که می‌گویند خانواده و کودک در ان جا بوده دروغ است و فاله این اقدام موشکی تا مرکز اربیل نزدیک به ۳۰ کیلومتر است و فضا سازی رسانه‌ای نباید این موضوع را ایجاد کند که بگویند این موشم‌ها در مناطق مسکونی بوده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.