سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوسازی و خرید ماشین آلات راهداری در مازندران

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از خرید و نوسازی ماشین آلات جدید راهداری در استان خبر داد.

حسن جهانیان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از خرید و نوسازی ماشین آلات جدید راهداری در این استان با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان به منظور افزایش سطح خدمات رسانی به کاربران جاده‌ای خبر داد.

او افزود: ماشین‌آلات جدید با تخصیص از محل اعتبارات ملی و استانی شامل دو دستگاه بیل بکهو تراکتوری، یک دستگاه کمرشکن یک دستگاه نمک پاش مکانیزه و همچنین یک دستگاه جاروب تراکتوری در حوزه تجهیزات و نوسازی ناوگان ماشین آلات خریداری گردید.

جهانیان با اشاره به اینکه باتوجه به اقدامات یادشده و خرید این تجهیزات، اکنون میزان آمادگی و ارائه خدمات راهداری در محور‌های پرتردد و برفگیر به ویژه در محور‌های اصلی سوادکوه، هراز، کندوان، کیاسر و محور کوهستانی بلده نور در حد مطلوب می‌باشد، گفت: بمنظور تأمین ماشین‌آلات و خرید و تجهیز آنها، اعتبار لازم جذب گردید.

او افزود: اقدامات بسیار خوبی از سوی اداره کل در سراسر استان شامل نوسازی، رنگ‌آمیزی، به‌روزرسانی تجهیزات سرمایشی و گرمایشی راهدارخانه‌ها انجام شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: در زمینه البسه راهداری نیز باتوجه به اعتبارات و برنامه پیش‌بینی شده، کلیه راهداران پرتلاش ملبس به لباس و پوشش راهداری شده‌اند.

جهانیان با بیان اینکه به منظور رفع نیاز‌ها و کمک رسانی مطلوب‌تر در مواقع بحرانی و زمستانی موافقت خرید یک دستگاه گریدر و دو دستگاه بیل بکهو تراکتوری دیگر نیز گرفته شده و به زودی خریداری خواهد شد، افزود: به دلیل حمایت از محصولات ایرانی و کمک به رونق تولید تمام این ماشین آلات از شرکت‌های تولید کننده این نوع محصولات در داخل کشور تامین شده است.

او گفت: براساس حجم ترافیک ورودی و خروجی محور‌های شریانی و استراتژیک بودن محور‌ها، تداوم روند نوسازی ناوگان راهداری از برنامه‌های این اداره کل می‌باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.