سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشارکت حداکثری در انتخابات بزرگترین ادای دین به انقلاب و نظام اسلامی است

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات بزرگترین ادای دین به شهدای والا مقام کشور است.

سرهنگ شکور عبدی گفت: امروز هر ایرانی که در راستای افزایش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات قدم برمی‌دارد، در مسیر تحقق آرمان شهدا و انقلاب اسلامی تلاش کرده است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با تاکید بر اینکه اقتدار، عزت، عظمت و شوکت امروز کشور مدیون خون شهدای انقلاب و نظام اسلامی است، افزود: امروز خواسته شهدا از ما حضور پرشور در انتخابات و خنثی کردن توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان داخلی و خارجی از میهن اسلامی است.

او از اجرای طرح شهید آرمان حق وردی به عنوان یک طرح راهبردی در بحث افزایش مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات در پیش رو نام برد و گفت: طرح شهید آرمان علی‌وردی مختص بسیج وسپاه نیست و همه افراد با همه توان و ظرفیت خود باید در این زمینه تلاش کنند.

سرهنگ شکور عبدی افزود: در عین حال علاوه بر اجرای این طرح در سطح حوزه‌های علمیه و پایگاه‌های بسیج، همه دستگاه‌های اجرایی استان در اجرای بهینه این طرح مشارکت خواهند کرد.

جانشین فرمانده سپاه استان اردبیل از مردم خلخال به عنوان مردمی بابصیرت یاد کرد و گفت: اهالی این شهرستان با حضور حداکثری در انتخابات اسفندماه امسال حماسه‌ای جدید در تاریخ سیاسی خلخال خلق خواهند کرد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.