سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس ستاد انتخابات خوزستان:

داوطلبان انتخابات تا ۲۵ بهمن برای تغییر حوزه انتخابیه فرصت دارند

رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: نامزد‌های انتخابات مجلس چنانچه مایل به تغییر حوزه انتخابیه خود هستند تا ۲۵ بهمن فرصت دارند درخواست خود را  به ستاد انتخابات کشور و یا فرمانداری‌های مبداء و از طریق سامانه  جامع انتخابات بدهند.

عبدالله افرازه شهاوند معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: باید کارهای مربوط به انتخابات مطابق با جدول زمانبدی فرآیندهای مربوطه انجام شود چرا که زمان انتخابات قابل تغییر یا قضا شدن نیست.

او می‌گوید: پیش از انتخابات در دو نوبت مانور انتخاباتی برگزار خواهیم کرد تا میزان آمادگی حوزه‌های انتخابیه را ارزیابی کنیم.

افرازه شهاوند با تاکید بر اینکه انتخابات مسأله کشور است و نه وزارت کشور، ادامه داد: همه دستگاه‌های اجرایی باید پای کار باشند و هیچ قصوری در این زمینه قابل قبول نیست.

به گفته او کمیته پشتیبانی نسبت به اجرای ماده ۱۳ انتخابات اهتمام جدی داشته باشد، چنانچه مسئول و دستگاهی در خصوص احصاء ظرفیت‌های تبلیغاتی سازمان چیزی اعلام نکردند به دادستان معرفی شوند و با این افراد اصلاً تسامح نشود.

افرازه شهاوند با تاکید بر اینکه انتخابات حیثیت نظام است، افزود: به فرموده مقام معظم رهبری هیچ مسأله‌ای نه در عرصه داخلی و نه در عرصه خارجی مهمتر از انتخابات وجود ندارد.

این مقام مسئول گفت: نامزدهای انتخابات مجلس چنانچه مایل به تغییر حوزه انتخابیه خود هستند درخواست خود را  به ستاد انتخابات کشور و یا فرمانداری‌های مبداء و از طریق سامانه  جامع انتخابات بدهند.

افرازه شهاوند ادامه داد: تا تاریخ ۲۵ بهمن نامزدهای انتخاباتی فرصت دارند حوزه انتخابیه خود را تغییر دهند، نامزدها در مرحله پیش‌ثبت‌نام و در ثبت نام نهایی نیز شرایط تغییر حوزه انتخابیه خود را داشتند.

او گفت: برای اینکه وضعیت شهرستان‌ها را رصد کنیم سرکشی‌های ما از شعب انتخاباتی در سطح استان شروع شده است.

افرازه شهاوند خطاب به معاون مالی اداری استانداری، بیان کرد: با شرکت‌هایی که قرار است معین شعب انتخابیه باشند توافقنامه‌ای بسته شود و به صورتجلسه بسنده نکنید تا چنانچه شرکتی زیر بار تعهدات خود نرفت بر اساس همین توافقنامه  و تحت عنوان اخلال در روند انتخابات به دستگاه قضا معرفی شود.

او با بیان اینکه هنوز جانمایی برخی شعب سیار ما انجام نشده است، گفت: با توجه به لزوم جلب مشارکت حداکثری بایست شعب سیار ما در مکان‌های مختلف فعال شود لذا جانمایی شعب سیار در دستور کار قرار گیرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.