سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیگ جودو استان قم برای برگزاری در دهه فجر فراخوان داد

رئیس هیات جودو استان قم از برگزاری لیگ جودو استان به مناسبت دهه مبارک فجر و ارسال فراخوان آن به باشگاه‌های استان خبر داد.

محمد حسن سالاری گفت: برگزاری مسابقات لیگ جودو استان قم در دهه مبارک فجر امسال از سوی هیات جودو برنامه ریزی شده و امروز فراخوان برگزاری آن به باشگاه‌های استان ارسال شد.

رئیس هیات جودو استان قم افزود: لیگ جودو استان جام حضرت معصومه (س) و بزرگداشت دهه مبارک فجر روز جمعه ۱۳ بهمن‌ماه در بخش مردان برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: فراخوان برگزاری این لیگ به باشگاه ها، مربیان و ورزشکاران استان قم ارسال شده است و این مسابقات در محل آکادمی جودو استان برگزار می‌شود.

رئیس هیات جودو استان قم ابراز کرد: در این مسابقات هر تیم حداکثر ۱۲ و حداقل ۵ ورزشکار را باید داشته باشد و حداقل کمربند مورد نیاز برای شرکت در مسابقات سبز کی و۶ می‌باشد.

سالاری افزود: در پایان این مسابقات به تیم اول ۱۰ میلیون تومان و به تیم دوم ۷ میلیون تومان و به تیم سوم ۵ میلیون تومان جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

رئیس هیات جودو استان قم با بیان اینکه مبلغ ورودی برای هر تیم ۴میلیون تومان است گفت: مهلت ثبت نام و اعلام آمادگی جهت شرکت در مسابقات لیگ استان تا یکشنبه ۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ می‌باشد.

برچسب ها: هیات جودو ، دهه فجر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.