سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۱۵۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در حوزه حمل و نقل دریایی

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: بیش از ۱۵۰ هزار میلیارد تومان طرح در حوزه حمل و نقل دریایی در دست اجرا است.

علی‌اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح‌های عمرانی و سرمایه‌گذاری بندر شهید رجایی گفت: بیش از ۱۵۰ هزار میلیارد تومان طرح در حوزه حمل و نقل دریایی در دست اجرا داریم که بخشی از آن‌ها در دهه مبارک فجر و سفر‌های استانی رئیس جمهور قابل بهره برداری است.

او افزود: ۵۵ هزار میلیارد تومان تفاهم‌نامه و قرارداد سرمایه‌گذاری بندری و دریایی در آذرماه به مناسبت روز ملی حمل و نقل امسال امضا شد.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی سهم استان هرمزگان از این میزان جذب سرمایه‌گذاری را ۳۲ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان در دست اجرا‌ست.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: در بخش سرمایه‌گذاری دولتی برای آماده‌سازی زیرساخت‌ها، به منظور افزایش سهم توسعه اقتصادی در بخش دریایی و بندری، مجموع اعتبارات استان هرمزگان ۱۲ هزار میلیارد تومان است که شامل ۹۵ طرح مشخص می‌شود.

وی میزان جذب طرح‌های عمرانی در استان هرمزگان را نیز حدود ۶۰ درصد اعلام و اضافه کرد: مشاوران و پیمانکاران باید به کار‌ها سرعت دهند که بتوانیم زیرساخت‌هایی دریایی و بندری در این استان در اسرع وقت محقق شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.