سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فوت ۳۲ نفر بر اثر حوادث کار در استان کرمانشاه

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه با اشاره به فوت ۳۲ نفر بر اثر حوادث کار در استان، گفت : مصدومان ناشی از حوادث کار در ۹ ماهه نخست امسال به ۵۲۰ نفر رسید که نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش یافته است.

سلیم خانی مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه گفت : در ۹ ماهه نخست امسال ۳۲ نفر که همگی مرد هستند بر اثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست داده و در مراکز پزشکی قانونی استان کرمانشاه مورد معاینه قرار گرفتند.

وی عنوان کرد: تعداد متوفیان ناشی از حوادث کار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که آمار متوفیان ۲۳ نفر شامل ۲۲ مرد و یک زن بوده، افزایش داشته است.

خانی گفت: در ۹ ماهه امسال آمار مصدومین ناشی از حوادث کار با ۵۲۰ مورد شامل ۱۰ زن و ۵۱۰ مرد نسبت مدت مشابه سال گذشته که ۵۱۰ مورد شامل ۱۱ زن و ۴۹۹ مرد بوده، افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه در ۹ ماهه امسال ۲۳ نفر از قربانیان حوادث کار بر اثر سقوط از بلندی، ۶ نفر به دلیل اصابت جسم سخت و دو نفر بر اثر سوختگی و یک نفر انفجار مین جان خود را از دست داده‌اند.

خانی با اشاره به اینکه سقوط از بلندی همواره بیشترین سهم را در آمار تلفات حوادث کار به خود اختصاص می‌دهد گفت: حضور مسئول ایمنی در کارگاه‌های تولیدی به منظور کاهش حوادث ناشی از کار ضروری است و کارفرما باید بر نحوه استفاده از وسایل حفاظت فردی نظارت داشته باشد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.