سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۲۴ هزار و ۵۰۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز و ۷۰ تن تخمه آفتابگردان احتکاری

رییس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه گفت : با تلاش ماموران پلیس ۲۴ هزار و ۵۰۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در کرمانشاه کشف شد.

حسن حیدری رییس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه گفت : پس از اطلاع مأموران پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه مبنی بر انتقال تعداد زیادی مواد محترقه خارجی به یکی از باربری‌های شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی باربری مذکور شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته ۲۴ هزار و ۵۰۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز کشف شد.

حیدری از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص برای بررسی‌های بیشتر خبر داد.

کشف هفت دستگاه ماینر غیرمجاز

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه از کشف هفت دستگاه ماینر غیرمجاز به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در یکی از شهرک‌های صنعتی کرمانشاه خبر داد.

جلیل سلطانی اظهار کرد: پس از اطلاع مأموران پلیس مبنی بر وجود تعدادی ماینر غیرمجاز در یکی از شهرک‌های صنعتی کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی شهرک مورد نظر شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه با اشاره به کشف هفت دستگاه ماینر غیرمجاز به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، گفت: در این راستا یک نفر دستگیر و ماینر‌های کشف شده تحویل اموال تملیکی استان شد.

کشف ۷۰ تن تخمه آفتابگردان احتکاری

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۷۰ تن تخمه آفتابگردان احتکاری به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در شهرستان صحنه خبر داد.

مهدی حاجیان رییس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه گفت : پس از اطلاع ماموران انتظامی صحنه مبنی بر وجود ۲ انبار محل احتکار کالا در این شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی صحنه با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار‌های محل احتکار شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

حاجیان تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از انبار‌های مورد نظر، ۷۰ تن تخمه آفتابگردان احتکار شده به ارزش ۵۰ میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و ارسال به دستگاه قضائی جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی خبر داد.

وی مبارزه با پدیده‌های احتکار و قاچاق را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.