سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روستاییان مهاباد به کمک اکیپ‌های رفع قطعی برق آمدند

روستاییان مهاباد در راستای تسریع در تعمیر و جایگزینی تیر‌های برق به کمک به اکیپ‌های اداره برق آمدند تا هرچه زودتر روشنایی به روستا‌ها برگردد.

با ورود سامانه بارشی از اواخر هفته گذشته و به سبب شکستگی تیر برق به علت کولاک و وزش باد به نسبت شدید برق بیش از ۶۰ روستای مهاباد واقع در محور‌های جاده سردشت و مسیر برهان دچار مشکل و قطعی شده بود.

جلال زایر رئیس اداره توزیع برق مهاباد در این خصوص گفت: طی شبانه روز گذشته برق ۵۰ روستای این شهرستان که به علت کولاک و شکستگی تیر برق دچار قطعی شده بود، با تلاش ماموران این اداره وصل شد.

وی افزود: کارکنان شرکت توزیع برق در شبانه‌روز گذشته با فعال کردن اکیپ‌هایی از شهر‌های ارومیه، خوی، نقده، چایپاره، سردشت و مهاباد در مسیر‌های مختلف توانستند طی ۲۴ ساعت گذشته برق محور‌های اصلی را وصل کنند.

زایر با بیان اینکه هم اکنون جریان برق تنها ۱۲ روستای این شهرستان قطع است، افزود: تلاش برای برقراری برق روستا‌های باقی مانده در محور آفان با همکاری چهار اکیپ فعال ادامه دارد.

همچنین روستاییان برای سرعت بیشتر در وصل برق منطقه، به کمک اکیپ‌ها آمدند که جلوه‌های بسیار جالبی را خلق کرد.

بر اثر ورود یک سامانه بارشی قوی که از روز پنجشنبه هفته گذشته بسیاری از مناطق آذربایجان‌غربی را فرا گرفت، بارش برف و کولاک سبب سقوط بیش از ۴۰ تیر برق شده بود.

میانگین سرعت باد در مهاباد طی این مدت به بیش از ۵۰ کیلومتر بر ساعت رسیده بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.