سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ممنوعیت ورود اتباع به چهارمحال و بختیاری

مدیرکل امنیتی، انتظامی، اتباع و مهاجرین خارجی چهارمحال و بختیاری گفت ورود، اقامت و اشتغال اتباع خارجی غیرمجاز در استان ممنوع است.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل امنیتی،انتظامی، اتباع و مهاجرین خارجی استانداری چهارمحال و بختیاری؛ یداله گودرزی گفت: ورود، اسکان و اشتغال اتباع خارجی غیرمجاز و فاقد پروانه کار در استان ممنوع است. 

مدیرکل امنیتی، انتظامی، اتباع و مهاجرین خارجی افزود: از اوایل سال 1402 تاکنون تعداد 1459 نفر از اتباع افغانی غیرمجاز که در واحدهای تولیدی و خدماتی استان مشغول به کار بودند، شناسایی،جمع آوری و طرد شدند.

گودرزی تصریح کرد: خودروهایی که به جابجایی و انتقال اتباع خارجی غیرمجاز از استانهای همجوار به داخل استان اقدام کنند، ضمن توقیف شش ماهه خودرو، جهت اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی می شوند.

وی در ادامه به موضوع شناسایی و جمع آوری اتباع خارجی فاقد مدارک هویتی و اقامتی معتبر از استان پرداخت و گفت: برای جلوگیری و برخورد با تردد و اشتغال اتباع افغانی غیرمجاز و فاقد پروانه کار ،گشت های مشترک ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نیروهای نظامی و انتظامی و فرمانداریها به منظور ساماندهی امور اتباع و مهاجرین خارجی در سطح استان فعال هستند و برخورد قانونی با کارفرمایان متخلف صورت می گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.