سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکمیل طرح‌های عمرانی در حال ساخت از اولویت‌های مهم ورزش سیستان و بلوچستان است

 رئیس گروه نظارت فنی و اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: تکمیل طرح‌های عمرانی ورزشی در حال ساخت یکی از اولویت‌های مهم است.

رضا باخدا  در نشست تخصصی بررسی وضعیت طرح‌های عمرانی نیمه تمام حوزه ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان بیان کرد: تمام تلاش اداره کل ورزش و جوانان در استان این است تا پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت قرار بگیرد و به مرحله بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه در راستای تحقق اهداف این اداره کل، طرح‌هایی که تخصیص دارند در اولویت هستند افزود: تعمیر و بهسازی اماکن و فضا‌های حوزه ورزش و جوانان در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان بر اساس مبلغ اختصاص یافته برای هر شهرستان زیر نظر حوزه فنی عمرانی انجام می‌شود.

رئیس گروه نظارت فنی و اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان از پیگیری ویژه طرح‌های عمرانی قابل افتتاح در دهه مبارک فجر از سوی حوزه عمرانی خبر داد و گفت: پیگیری و رفع نواقص نورپردازی، روشنایی اماکن و فضا‌های حوزه ورزش و جوانان این استان از دیگر برنامه‌های در دستورکار است.

وی تاکید کرد: بر اساس برنامه زمان بندی و اولویت بندی ارائه شده از این پس طرح‌های حوزه ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان پیگیری و هر ماه گزارش پیشرفت فیزیکی و ریالی توسط حوزه عمرانی ارائه خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.