سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تردد در گردنه‌های مهاباد با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد با اشاره بارش برف و کولاک در محور‌های کوهستانی گفت: تردد خودرو‌ها در گردنه‌های این شهرستان تنها با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

رحمت نویدی‌نیا رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: به دلیل بارش برف و کولاک، تردد در گردنه‌های زمزیران و جواله‌ره‌شان در محور مهاباد- سردشت با زنجیرچرخ امکان‌پذیر بوده و دید افقی در مسیر به کمتر از ۸ متر رسیده است.

وی اضافه کرد: در جاده مهاباد - بوکان و گردنه قره‌بلاغ مسیر برف‌روبی و نمک‌پاشی شده، اما با توجه به تداوم بارش در ساعت آینده، به شهروندان توصیه می‌شود، از تردد غیرضروری در این مسیر خودداری و در صورت لزوم از مسیر‌های جایگزین استفاده کنند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد ادامه داد: به دلیل بارش برف و کولاک جاده مهاباد - پسوه و گردنه سه‌ری مه‌یدان و جاده ۴ روستای مسیر جانداران و گردنه خوله‌پوله مسدود شده بود که عوامل راهداری هم اکنون در حال بازگشایی این مسیر‌ها هستند.

وی یادآور شد: عوامل راهداری شب گذشته بیش از ۴۰ دستگاه خودرو گرفتار در برف و کولاک را رهاسازی کردند و چند خانواده‌ها نیز به صورت موقت در راهدارخانه‌ها و تا بازگشایی مسیر‌ها اسکان یافتند.

نویدنیا از مسافرانی که مهاباد را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند خواست قبل از سفر به این شهرستان در فصل زمستان از وضعیت جاده‌ها با شماره تلفن گویای ۱۴۱ و یا شماره ثابت ۴۲۴۲۲۵۵۹ آگاهی پیدا کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.