سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت اردوگاه دانش آموزی در سطح ملی در استان کرمانشاه

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت : بر اساس رایزنی‌های صورت گرفته شده توسط استاندار کرمانشاه با وزیر آموزش و پرورش، قرار شده یک اردوگاه دانش آموزی در سطح ملی در استان کرمانشاه ساخته شود.

محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت : قرار شده اردوگاه پذیرای دانش‌آموزان سراسر کشور در قالب اردو‌های راهیان نور و راهیان پیشرفت شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه هنوز جزییات مربوط به محل ساخت و یا زیربنای این پروژه مشخص نشده، گفت: بنا داریم در سفر آتی رئیس جمهور به کرمانشاه پیگیر تخصیص اعتبار برای تهیه زمین و ساخت این اردوگاه در کرمانشاه شویم.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های خوب استان کرمانشاه برای ساخت اردوگاه دانش‌آموزی در سطح ملی و حتی بین المللی، گفت: این استان به واسطه همجواری با کشور عراق و نیز تردد زوار عتبات عالیات، ظرفیت‌های زیادی برای ساخت اردوگاه دانش آموزی دارد و همین اهمیت ساخت چنین اردوگاهی را در استان بیشتر می‌کند.

وی با بیان اینکه هم اکنون استان کرمانشاه هفت اردوگاه دانش‌آموزی دارد، گفت: در شهر کرمانشاه دو اردوگاه شهید باهنر و یک اردوگاه امام صادق (ع) ورمنجه را داریم. مابقی اردوگاه‌های دانش‌آموزی نیز در دیگر شهرستان‌ها پذیرای دانش‌آموزان در قالب اردو‌های دانش آموزی هستند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.