سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری اردوی جهادی دامپزشکی در ریگان

به مناسبت گرامیداشت ایام شهادت سردار سلیمانی، اردوی جهادی دامپزشکی به صورت رایگان در روستا‌های رحمت آباد و عباس آباد شهرستان ریگان اجرا شد.

 محسن دهقانیان گفت: اردوی جهادی دامپزشکی با محوریت محرومیت‌زدایی و مبارزه با بیماری‌های دامی به صورت رایگان در روستا‌های رحمت آباد و عباس آباد شهرستان ریگان اجرا شد.

 وی افزود:  این برنامه با استفاده از توان تیم های عملیاتی شبکه دامپزشکی شهرستان ریگان و گنبکی و با همکاری بسیج سپاه ناحیه شهرستان ریگان به مناسبت گرامیداشت ایام شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان ریگان بیان کرد: در این اردوی جهادی خدماتی از قبیل: واکسیناسیون ۲  هزار و ۵۰۰ رأس دام سبک و سنگین علیه بیماری تب برفکی، هزار قطعه طیور بومی علیه بیماری نیوکاسل و ۵۰ قلاده سگ علیه بیماری هاری انجام شد. همچین با هدف  مبارزه با بیماری انگل‌های خارجی دام ها، ۵۰۰ راس سمپاشی بدن دام و سمپاشی ۳ هزار متر مربع جایگاه دام انجام شد. 

وی با بیان اینکه معاینه و ویزیت رایگان دام‌های بیمار و آموزش چهره به چهره دامداران از دیگر اقدامات این طرح بود،  به نقش آموزش‌های ترویجی در ارتقای سطح بهداشت جامعه، کنترل بیماری‌های دامی و مشترک، سلامت گوشت و سایر فرآورده‌های خام دامی اشاره کرد و  گفت: در این اردوی جهادی یک روزه به ۳۰  نفر از اهالی این روستا‌ها در خصوص بیماری‌های و مشترک آموزش چهره به چهره داده شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.