سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رصد جرائم انتخاباتی در فضای مجازی تشدید می شود

دادستان عنبرآباد در جلسه تشکیل کار گروه فضای مجازی پیشگیری از جرائم انتخاباتی گفت: رصد و پایش جرائم انتخاباتی در فضای مجازی تشدید خواهد شد.

در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد، کارگروه فضای مجازی شورای پیشگیری از جرائم انتخاباتی با حضور رئیس هیئت نظارت شهرستان، رئیس پلیس اطلاعات، رئیس پلیس فتا، جانشین اطلاعات سپاه و نماینده‌ای از گروه‌های فعال در فضای مجازی، به ریاست دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان تشکیل شد.

حامد عمرانی در این نشست با اشاره به اهمیت پیشگیری از جرائم انتخاباتی و لزوم برخورد با جرائم انتخاباتی، بیان داشت: این کار گروه تا پایان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی به فعالیت خود ادامه خواهد داد و به صورت مستمر نسبت به رصد و پایش جرائم انتخاباتی در فضای مجازی می‌پردازد و گزارشات لازم را به ستاد رسیدگی به جرائم انتخاباتی در مرکز استان ارائه خواهد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنرآباد در ادامه تصریح کرد: در مسیر برگزاری انتخابات پرشور و سالم، نظارت و رصد فضای مجازی ذیل دادستانی شهرستان عنبرآباد تشدید خواهد شد، همچنین شعبه ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی در دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان درنظر گرفته شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.