سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گردنه ژالانه دوباره مسدود شد

براساس اعلام راهداری، محور سروآباد - هورامان محدوده گردنه ژالانه به دلیل بارش سنگین برف و کولاک شدید تا اطلاع بعدی مسدود شد.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان  در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: بر اساس پایش دوربین‌های نظارت تصویری مرکز راهداری در اکثر محورهای استان بارش برف و کولاک گزارش شده است.

محمدی از انسداد گردنه ژالانه در محور ارتباطی سروآباد هورامان خبر داد و گفت: محور سروآباد به هورامان در محدوده گردنه ژالانه به دلیل بارش سنگین برف، کولاک و وقوع بهمن تا اطلاع ثانوی مسدود خواهد بود.

وی گفت: با توجه به کاهش دید، عملیات بازگشایی تا فردا صبح به تعویق می افتد لذا تردد در این مسیر تا اطلاع ثانوی به هیچ عنوان امکان پذیر نمیباشد.

محمدی با اشاره به اینکه از امشب سامانه بارشی تقویت می‌شود، گفت: هم‌وطنان از ترددهای غیرضروری در محورهای مواصلاتی استان خودداری کنند و در صورت تردد تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان یادآور شد: سامانه بارشی از امشب فعالیت بیشتری دارد و احتمال بارش یک متری را در گردنه های استان خواهیم داشت.

گردنه ژالانه شب گذشته نیز مسدود شده بود که صبح امروز با تلاش راهداران بازگشایی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.