سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدارس بانه فردا غیرحضوری شد / شروع بکار ادارات با دوساعت تاخیر

براساس اطلاعیه ستاد بحران شهرستان بانه، امروز شنبه ۲۳ دی‌ماه مراکز آموزشی تمام مقاطع تحصیلی در دو شیفت صبح و بعد از ظهر غیرحضوری است.

 با توجه به اخطار وضعیت نارنجی هواشناسی و برودت هوا، به پیشنهاد ستاد مدیریت بحران شهرستان و موافقت سرپرست فرمانداری بانه، به دلیل بارش برف، لغزندگی معابر، برودت هوا و اختلال در تردد و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی مبنی بر تداوم بارش، امروز شنبه مورخه ٢٣دی ماه ١۴٠٢ مدارس و مراکز آموزشی شهرستان بانه در تمامی مقاطع تحصیلی در هر دوشیفت صبح و بعدازظهر به صورت غیرحضوری خواهد بود. 

مراکز پیش دبستانی در این تاریخ تعطیل، و زمان برگزاری امتحانات داخلی مدارسی که فردا امتحان دارند توسط شورای مدرسه تعیین و اطلاع رسانی خواهد شد. 

تمامی ادارات و بانک‌ها با دو ساعت تاخیر، از ساعت ۹ صبح به جز دستگاه‌های عملیاتی، امدادی، درمانی و خدمات‌رسان دایر هستند.

بنا به تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان مراکز دانشگاهی که امتحانات دارند طبق روال قبل برگزار خواهد شد در غیر اینصورت تعطیل است.

همچنین با پیشنهاد مدیر آموزش و پرورش و تصمیم فرماندار شهرستان دیواندره فعالیت تمامی مدارس ابتدایی در سطح شهر و روستا در نوبت صبح و بعدازظهر به صورت غیرحضوری بوده و آموزش در بستر شبکه شاد انجام خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.