سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خطبه‌های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان

امامان جمعه شیعه و اهل سنت شهرستان‌ها و مناطق مختلف هرمزگان در سخنانی ضمن محکوم کردن حمله ائتلاف آمریکایی به یمن و مهمترین مسائل روز کشور و منطقه هم پرداختند.

نماز جمعه اهل سنت بندرعباس

 شیخ یوسف جمالی امام جمعه اهل سنت بندرعباس ضمن انتقاد از سکوت بین المللی در برابر حملات اسرائیل به غزه، حمله کشور‌های غربی به یمن را محکوم کرد.

 نماز جمعه خمیر

حجت‌الاسلام شعیب صالحی امام جمعه خمیر گفت: شاه را نه یک کودتای سیاسی یا نظامی بلکه خواست مردم از کشور بیرون کرد.

 نماز جمعه قشم

حجت الاسلام غلامرضا حاجبی، امام جمعه قشم گفت: جامعه عاری از گناه آرزوی انسان‌های آزاده است که به دنبال حیات طیبه‌ای هستند که زیربنای تمدن نوین اسلامی است و باید آنرا در معارف زیارت جامعه کبیره امام هادی (ع) جستجو کرد.

 نماز جمعه اهل سنت قشم

شیخ محمدسعید خطیبی، خطیب موقت اهل سنت قشم گفت: کسانی که بنیان گذار کار‌ها یا مکتب‌های خیر یا شر هستند، پس از مرگ شان نیز تا و پایان دنیا از آن خیر یا شر بهره مند می‌شوند.

 نماز جمعه حاجی آباد

حجت الاسلام محسن خسروی امام جمعه موقت حاجی آباد گفت: انتخابات یک فرصت مهم اجتماعی و انتخاب ایده هاست و اگر به درستی انتخاب نشود ایده‌ای بن بست گرا برای مدتی جهت کشور و سیاست‌های آن را تعیین می‌کند و اگر ایده‌ای تحولی و راه گشا انتخاب شود می‌تواند کشور را رو به جلو و پیشرفت ببرد.

 نماز جمعه پارسیان

حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا امام جمعه پارسیان گفت:دشمن متوجه شده اصلی‌ترین عامل پیروزی‌های جمهوری اسلامی، حضور مردم در صحنه است بر این اساس تمام توان خود را با دروغ پردازی، بزرگنمایی کمبود‌ها و ترویج بی فایده بودن حضور در فعالیت‌های سیاسی و انتخابات به کار گرفته است تا مردم را از حضور در انتخابات دلسرد کند.

 نماز جمعه رودان

حجت الاسلام محمد بارانی امام جمعه رودان گفت: وزارت کشور، شورای نگهبان، نمایندگان مجالس خبرگان و شورای اسلامی، نیرو‌های قضایی و امنیتی هر کدام در مسیر انتخابات وظایفی دارند که اگر به درستی صورت پذیرد شاهد انتخاباتی با مشارکت حداکثری در کشور هستیم.

نماز جمعه میناب

حجت الاسلامی محسن ابراهیمی امام جمعه میناب گفت: داعش یار کمکی بلکه نوکر و عمله رژیم صهیونیستی است.

 نماز جمعه بشاگرد

حجت الاسلام حسین غلامی امام جمعه بشاگرد گفت: آمریکا و انگلیس با پشتوانه قطعنامهٔ شورای امنیت به خاک یمن تجاوز می‌کنند، اما در مقابل جنایت هاو نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه سکوت می‌کند.

نماز جمعه شهرستان جاسک

حجت‌الاسلام عباس ذاکری امام جمعه جاسک گفت: حوادث مسیر جاسک به میناب به دلیل عدم زیرساخت‌های مناسب و کم بودن عرض جاده باعث مشکلات و تصادف‌های زیادی برای مردم شده است.

 نماز جمعه شهرستان سیریک

امام جمعه سیریک با تقدیر از حضور گروه جهادی پزشکان نیروی دریایی سپاه در برپایی بیمارستان صحرایی و ارائه خدمات رایگان پزشکی به مردم شهرستان گفت: در این مدت هفت روزه بیش از چند هزار نفر از مردم منطقه ویزیت و درمان رایگان و بیش از چند میلیارد تومان خدمات پزشکی رایگان به مردم ارائه شد.

حجت الاسلام محسن سالاری افزود: امروز نیروی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اوج تهدید‌ها و تحریم هایآمریکا و جهان غرب با اقتدار در آب‌های بین المللی علاوه بر قدرت نمایی از حقوق مردم ایران به خوبی دفاع می‌کند.

 نماز جمعه بندرلنگه

حجت الاسلام شریفی امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: توقیف نفت کشی که سال قبل نفت جمهوری اسلامی را جهت سرقت در اختیار آمریکا قرار داده بود توسط ارتش جمهوری اسلامی این پیام را به دنیا مخابره کرد که هر کشوری در هر جایی اگر منافع جمهوری اسلامی را به خطر بیانداز و در زمان و مکان مناسب خیانت آن‌ها پاسخ داده خواهد شد.

 نماز جمعه اهل سنت بندرلنگه

شیخ مسعود راهبر امام جمعه اهل سنت بندرلنگه گفت: امروز بیش از پیش جامعه نیازمند به دستورات وفرامین قرآنی می‌باشد هر جا از صدر اسلام تا به امروز به دستورات قرآن کریم عمل نموده ایم امت اسلامی عزت و شوکت کرده است.

 نماز جمعه توکهور و هشتبندی

امام جمعه موقت توکهور و هشتبندی گفت: به دلیل عدم مدیریت صحیح در حوزه فروش محصولات بخصوص گوجه فرنگی کشاورزان رغبتی برای برداشت این محصول ندارند.

حجت الاسلام مهدی فاطمی نیا افزود: کشاورزان گوجه کار برای تولید هر کیلو گوجه بین ۱۰تا ۱۲هزار تومان هزینه کرده اند، اما هر کیلویی ۶ تا ۷هزار تومان از آن‌ها خریداری می‌شود چرا منطقه‌ای که قطب کشاورزی خارج از فصل است نباید یک کارخانه رب گوجه داشته باشد.

 نماز جمعه هرمز

حجت الاسلام جعفر رستا خیز امام جمعه هرمز گفت: داوطلبان انتخابات باید رقابت مومنانه را در دستور کار قرار دهند که شرط آن التزام عملی به اسلام و معیار و مبنای آن رعایت اخلاق اسلامی در همه زمینه‌ها است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.