سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

️برخی رانندگان قزوینی در به همراه داشتن تجهیزات ایمنی زمستان کوتاهی می‌کنند

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: بررسی خودرو‌های عبوری از گردنه‌ها و نقاط مرتفع استان نشان می‌دهد برخی از رانندگان قزوینی در داشتن تجهیزات ایمنی مناسب برای فصل زمستان کوتاهی می‌کنند.

محمدرضا علیمی مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت:از حدود یک هفته قبل هواشناسی، رسانه‌ها و راهداری از بارش برف در مناطق مرتفع استان قزوین خبر می‌دهند، اما وضعیت رانندگان در گردنه‌های آوج و الموت نشان داد که بیشتر آن‌ها تجهیزات ایمنی مثل زنجیر چرخ و سیستم گرمایشی مناسب به همراه ندارند.

علیمی افزود:داشتن تجهیزات ایمنی برای تردد در نقاط مرتفع و مسیر‌هایی که با بارش برف همراه است، یک ضرورت بوده و باید مورد توجه رانندگان باشد که متاسفانه این ضرورت چندان وجود ندارد.

علیمی با بیان اینکه رانندگان ساکن در مناطق روستایی باید به داشتن تجهیزات ایمنی اهتمام داشته باشند، گفت: دارا بودن تجهیزات ایمنی برای رانندگان روستایی در نقاط مرتفع استان بسیار مهم است، چراکه این افراد بیش از رانندگان سایر نقاط شهری در مسیر‌های اصلی و قرعی تردد دارند.

این مسئول بیان کرد: هم اکنون گردنه‌های بهرام‌آباد و قسطین‌لار در رودبار الموت، گردنه‌های آوج و گردنه آبیک به طالقان از مهم‌ترین نقاط کلیدی استان در هنگام بارش برف است که باید مورد توجه رانندگان قرار گیرد.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین اضافه کرد: رانندگانی که در طول مسیر‌های مرتفع استان قزوین فاقد تجهیزات ایمنی باشند، با برخورد‌های قانونی پلیس همراه خواهند شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.