سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باند دوم مامونیه به آزادراه ساوه - تهران ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

رییس اداره راه و شهرسازی ساوه و زرندیه گفت: عملیات ایجاد باند دوم مامونیه به آزاد راه ساوه – تهران امسال با تزریق اعتبارات ملی و شهرستانی به ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است.

حمزه فضلی رییس اداره راه و شهرسازی ساوه و زرندیه گفت: عملیات اجرای این طرح از سال گذشته به عنوان یکی از طرح‌های نیمه تمام مجدد شروع شد و هم‌اکنون از روند خوبی برخوردار است.

وی اضافه کرد: در سال جاری ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع ملی و استانی برای این طرح تخصیص و هزینه شده است و بقیه اقدامات نیز با اعتبارات سال ۱۴۰۳ دنبال می‌شود.

فضلی با بیان اینکه این طرح به طول چهار هزار و ۸۰۰ متر است، افزود: تاکنون چهار کیلومتر از این طرح اجرا و ۸۰۰ متر دیگر نیز در دست اقدام است.

وی یادآور شد: استقرار شهرک صنعتی مامونیه و تردد بالای ماشین‌آلات در این محور باعث شد اجرای این طرح سال ۱۳۹۷ آغاز شود اما تا ابتدای فعالیت دولت سیزدهم از پیشرفت چندانی برخوردار نبود.

رییس اداره راه و شهرسازی ساوه و زرندیه گفت: امسال ۳۳۹ میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام بخش راه و مسکن شهرستان‌های ساوه و زرندیه از محل منابع استانی و ملی هزینه شد.

فضلی گفت: ایجاد باند دوم مسیر مامونیه به اتوبان ساوه - تهران، باند دوم جاده قدیمی مامونیه به زاویه به طول حدود ۶ کیلومتر و توسعه کتابخانه امام علی(ع) زرندیه از جمله محل‌های هزینه شده اعتبارات شهرستان زرندیه است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۲۸ ۲۴ دی ۱۴۰۲
تعریض و ۴ بانده کردن جاده قدیم ساوه به غرق آباد .
ناشناس
۱۸:۱۸ ۲۴ دی ۱۴۰۲
جاده خنداب توره باید تعریض و ایمن سازی شود
ناشناس
۱۱:۰۳ ۲۴ دی ۱۴۰۲
جاده اراک قم تعریض شود
ناشناس
۱۰:۴۳ ۲۴ دی ۱۴۰۲
تعریض و ۴ بانده کردن جاده اراک ازنا در دستور کار قرار گیرد
ناشناس
۱۲:۴۳ ۲۲ دی ۱۴۰۲
ممنون
ناشناس
۲۳:۱۰ ۲۱ دی ۱۴۰۲
احسنت