سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به همت هلال احمر خراسان جنوبی صورت گرفت؛

واکسیناسیون ۲۰۱۲ زائر در برابر بیماری‌های واگیردار

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از واکسیناسیون ۲ هزار و ۱۲ نفر در برابر بیماری‌های واگیردار در ۹ ماهه امسال خبر داد.

کاوسی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: واکسیناسیون در برابر بیماری‌های واگیردار با هدف افزایش ایمنی زائران حجاج، عتبات و عموم جامعه به طور تخصصی برعهده جمعیت هلال‌احمر است که در این جهت طی ۹ ماه گذشته ۲ هزار و ۱۲ نفر در برابر بیماری ممنژیت واکسینه شده اند.

او افزود: در بخش درمان و توانبخشی خدماتی مختلفی با حضور نیرو‌های مجرب به مراجعان ارائه می‌شود و سالم‌سازی جامعه و ارائه خدمات به موقع از مهمترین دغدغه‌های جمعیت هلال احمر است که در ۹ ماه گذشته امسال ۸۶۷ نفر فیزیوتراپی، ۱۷۵ نفر ارتوپدی فنی، ۴۳۶ نفر کاردرمانی و ۴۳۷ نفر گفتار درمانی شده‌اند.

کاوسی به معاینه ۲ هزار و ۱۱۰ نفر در طرح معاینات حج تمتع امسال اشاره کرد و ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون ۲۸ هزار ۸۵۴ نفر به داروخانه هلال احمر مراجعه داشته‌اند که از این تعداد، بیش از ۱۴ هزار نفر بیمار خاص و صعب العلاج بوده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تصریح کرد: پاسخگویی اثربخش به سوانح و حوادث در زمان بحران و ارائه ظرفیت‌های بهداشت و درمان اضطراری، کمک به تأمین زندگی سالم و  ترویج صلح و دوستی از دیگر اهداف مهم حوزه بهداشت، درمان و توانبخشی است.

او اظهار کرد: به منظور افزایش ارائه خدمات دارو‌های شیمی درمانی و دارو‌های خاص به بیماران، داروخانه جمعیت هلال احمر به صورت تمام وقت در شهرستان بیرجند خدمات ارائه می‌کند و مردم می‌توانند در تمام ایام هفته به غیر از جمعه‌ها، از ساعت ۸ تا ۱۳، برای دریافت دارو به داروخانه مراجعه کنند.  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.