سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارقان منزل با حضور به موقع پلیس

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ سارق منزل در عملیات تجسس توسط ماموران کلانتری ۱۳۷ نصر خبر داد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ سارق منزل در عملیات تجسس توسط ماموران کلانتری ۱۳۷ نصر خبر داد و گفت متهمان به ۲۰ فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.  

سرهنگ  علی قاسم پور،  رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: نوزدهم دی ماه تیم عملیات کلانتری ۱۳۷ نصر در حال گشت زنی در محدوده خیابان "ستارخان" تهران به ۲ موتورسوار با دو دستگاه موتورسیکلت که منازل مسکونی را زاغ زنی می‌کردند مشکوک و هر دو موتورسوار را تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار دادند. 

وی افزود: متهمان به یک ساختمان که ساکنین حضور نداشتند وارد شده و ماموران بلافاصله برای دستگیری افراد وارد عمل شده و دستور ایست را صادر کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهمان پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله متواری شدند که ماموران با تجربه بعد از تعقیب و گریز چند دقیقه‌ای با استفاده از شیوه‌های پلیسی و قانون بکارگیری سلاح، موفق به متوقف کردن موتورسیکلت و دستگیری هر ۲ متهم شدند. 

سرهنگ قاسم پور خاطرنشان کرد: متهمان دارای سابقه سرقت و تحمل حبس در زندان می‌باشند و از متهمان علاوه بر آلات و ادوات سرقت، ۲ قبضه سلاح سرد، یک اسپری گاز اشک‌آور و یک بی سیم کشف شد و متهمان به ۲۰ فقره سرقت از منازل با همکاری یکدیگر معترف شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در خاتمه اشاره کرد: شناسایی مال باختگان در دستور کار کلانتری ۱۳۷ نصر قرار گرفت و کشف جزئیات پرونده کماکان ادامه دارد. 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.