سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حاج‌قاسم الگویی بی‌نظیر در خدمت به نظام است

جانشین فرماندهی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: حاج‌قاسم نه تنها الگویی بی‌نظیر در عرصه نظامی بود بلکه در همه عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی الگوی خدمت به نظام و انقلاب بود.

سردار پرویز آبسالان  بیان کرد: چهار سال از شهادت سردار پرافتخار انقلاب اسلامی، سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی فرمانده بزرگ، شجاع و بی‌نظیر نیروی سپاه بدون مرز گذشت و حماسه باشکوه گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، عظمت و تجلی اراده مردمی را نشان داد هر چند حادثه تروریستی کرمان قلب‌ها را اندوهگین ساخته است؛ اما دشمن باید بداند این شهادت‌ها ملت ایران را قوی‌تر از گذشته و بیدارتر خواهد کرد.

وی افزود: حاج‌قاسم سلیمانی نه‌تنها یک الگوی نظامی کم‌نظیر بود که در زیست سیاسی، اجتماعی و فرهنگی خود نیز الگوی برجسته‌ای به شمار می‌رفت، به دلیل باور عمیق به توان و اثربخشی مردم و باور به آرمان‌های اسلام و انقلاب، او در همهٔ ابعاد وجودی، رشد کرد و رفتار او باید در تمام ابعاد به‌عنوان الگو تبیین شود.

سردار آبسالان با تأکید بر اینکه امروز شهید حاج‌قاسم الگوی همه در خدمت به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفاع از مظلوم است، اذعان کرد: حاج‌قاسم خود را فراموش کرده بود و همه‌جا برای‌خدا و برای رضایت خدا قدم برمی‌داشت، مکتب حاج‌قاسم باید بین جوانان تبیین و ترویج شود که این مکتب برگرفته از مکتب ائمه (س)، حضرت امام (ره)، ولایت و مردم است.

جانشین فرمانده سپاه سلمان تصریح کرد: مردی که از جوانی در دفاع از مظلوم در میدان جنگ بود و لباس رزم همواره به تن داشت که بیش از ۴۰ سال به دفاع از مظلوم خدمت کرد و امروز شهید حاج‌قاسم با شهادتش مردم را بیدارتر کرد و حاج‌قاسم‌هایی پرورش پیدا می‌کنند که در مکتب و کلاس درس سردار دل‌ها فارغ‌التحصیل خواهند شد.

 وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر آمریکا و اسرائیل دشمنان بشریت و مستکبران جهان با تمام قدرت علیه سبک زندگی اسلامی و خانواده‌های ایرانی فعالیت می‌کنند و ملت ایران باید بیش از گذشته هوشیار و ادامه‌دهنده راه شهدا باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.