سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقاد مدیرکل بازرسی گیلان از وضعیت تصفیه خانه سراوان

مدیرکل بازرسی گیلان با انتقاد از وضعیت تصفیه خانه شیرابه سراوان رشت گفت: با مسئولان متخلف برخورد می‌شود.

آخرین وضعیت زیست‌محیطی تصفیه خانه شیرابه سراوان رشت و زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی این منطقه روز گذشته با حضور بازرس کل گیلان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بررسی شد.

سجاد ده ده جانی، مدیرکل بازرسی گیلان در حاشیه این بازدید با انتقاد از وضعیت تصفیه خانه سراوان گفت: با مسئولان متخلف برخورد می‌شود.

او با اشاره به دستور رئیس کل دادگستری گیلان برای بررسی و پایش اقدامات انجام شده پیرامون لندفیل زباله سراوان گفت: متأسفانه اقداماتی که ما شاهد و ناظر آن در محل احداث تصفیه‌خانه شیرابه لندفیل سراوان رشت هستیم با قرارداد اولیه مطابقت ندارد و این مسئله به نوعی تهدید علیه بهداشت عمومی است.

مدیرکل بازرسی گیلان از اقدام مجموعه قضایی در صورت بروز تخلفات و جرائم خبر داد و افزود: اگر تخلف و یا جرمی از ناحیه هر دستگاهی که وظیفه‌ای داشته و قصوری کرده است، مشاهده شود، اعلام تخلف و جرم کرده و دستگاه مربوطه را تحت تعقیب قرار خواهیم داد.

محمدتقی آشوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان هم در حاشیه این بازدید با اشاره به اقدامات نظام سلامت برای پایداری سلامت محیط و انسان در محدوده سراوان گفت: تمامی موازین بهداشتی محیط و انسان در حاشیه محل دفن زباله سراوان به صورت مضاعف در دست اقدام قرار دارد.


بیشتر بخوانید


منطقه سراوان در ۱۷ کیلومتری رشت در جوار جنگل‌های هیرکانی نزدیک به ۴ دهه میزبان دپو و دفن زباله این شهر و چند شهرستان دیگر است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۰۸ ۲۰ دی ۱۴۰۲
۴ ده از بعد از انقلاب اولین ضربه به محیط‌زیست مسؤلان گیلان به محیط زیست وجنگل های زیبای مان زدند یعنی انگار مأموریت داشتن برای نابودی زباله داخل شهر سراوان انباشته کنند